Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Hur Utvecklar man Feebas Till Milotic ? Please i Need Help! :(
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 du ska ha fullt på beauty och sen levla den till 40 nått, tror ja de va
Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Hur kan den få Fullt beuty och vad e det?
Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Hur får man poké block och hur ger man dom till en pokemon? :blink: :rolleyes: :huh:
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 först ska man ha en pokeblock case sen ta ett berry och gå till ett pokemon contest hus och där inne finns berryblenders (en grå box typ) tryck på en sån (de måste stå andra människor vid den) och så fattar du själv. olika sorters pokeblocks ger den olika erfarenheter, som t.ex. cool, cute, smart, beauty m.m.
Smaragd Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 aaa.. full info nu: säg challenge contest till barry masters wife så får du pamtre berry!! plantera den så du får fler och mixa den i lilycove för det blir bättre desto fler personer.. så kan du få indigo eller gold pokéblock... mata feebas och tills du inte får mer beauty (det kommer inte stå UP på beauty när den får blocket när det e fullt) levla feebas 1 level så får du milotick :P jag har gjort det men jag ska ha en på lv 6 asså milotick så jag använder en feebas och en milotic på dagis!
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Ge den bara fullt i beauty och 1 level jaha, då måste ja blandat ihop den me nån annan :unsure:
kimen Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Men feebas vill itte komma där du sa att han fanns smaragd det kommer bara carvanha!
Gäst G.R.I.M Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Ändra inte mitt ämne till FEEBAS :angry: :angry: :angry: :Arg: :Arg:
Karata Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 mhh... ja håller me, men för att få de över stökat: Han e ovanlig!
Rekommendera inlägg