1. Var kan jag köpa en dreamcast?
2. Vad kostar den ?
3. Har den ungefär lika bra grafik som gamecube? :o
1. Var kan jag köpa en dreamcast?
2. Vad kostar den ?
3. Har den ungefär lika bra grafik som gamecube? :o
1. begagnad
2. beror på vad säljaren säljer den för
3. ja och nej, vissa ställen.
Var kan jag köpa oBegagnat Dreamcast?!
förmodligen ingenstans... kanske i nån väldigt gammal affär...
Okej, då är det nog FÖRSENT :( :( :(
jag har inte sett dreamcast på länge det var 1och en halv år tror jag
jag såg en senast, NU
hehe har nå en bild?
http://www.niksnews.com/emulation/imagesannexes/dreamcast.png
dreamcast är lugnt bätre än ps2 och gamecube
aha! antingen är du xbox fanboy, eller riktigt klok! DC är bättre än alla andra konsoller. dock finns vissa bra spel konverterade till Xbox.http://www.niksnews.com/emulation/imagesannexes/dreamcast.png
dreamcast är lugnt bätre än ps2 och gamecube
jag har varken dreamcast, playstation,x-box eller gamecube (har NES) men jag provspelar en heldel åt spelföretag, och bara ett roligt tillägg, första gången jag provade dreamcast så hade sega i sverige importerat 6 st dreamcast och varje konsol kostade 9 tusen styck att köpa och få dom till sverige, själv vart jag mycket glad över att slippa gamla sugiga playstion 1 grafiken(typiskt tekken grafik) men gud inte ens nuvarande ps 2 spel slår grafiken.... x-box, väldigt fin grafik, men herregud! hur ska man få plats med fingrarna på kontrolen, den är ju stort som ett hus! (diggar inte x-boxs handkontroll)
e dreamcast bra ???
Ja, det finns bra spel också till DC.e dreamcast bra ???
Jag har ett dreamcast men bara 2 spel vet inte vart man kan köpa spel nån som veT?
du verkar ha ett mycket trevligt jobb!jag har varken dreamcast, playstation,x-box eller gamecube (har NES) men jag provspelar en heldel åt spelföretag, och bara ett roligt tillägg, första gången jag provade dreamcast så hade sega i sverige importerat 6 st dreamcast och varje konsol kostade 9 tusen styck att köpa och få dom till sverige, själv vart jag mycket glad över att slippa gamla sugiga playstion 1 grafiken(typiskt tekken grafik) men gud inte ens nuvarande ps 2 spel slår grafiken.... x-box, väldigt fin grafik, men herregud! hur ska man få plats med fingrarna på kontrolen, den är ju stort som ett hus! (diggar inte x-boxs handkontroll)
jo, Xbox kontroll är lite klumpig, men härlig på sitt sätt. dock gillar jag inte GCs handkontroll, ger mig skavsår...
Hur kan den göra det? Föresten skulle jag ju komam och klippa bort dom där grejerna med en nagelklippare
jo. men jag vägrar köpa GC för att det inte kommer några spel som intresserar mig dit.
köp begagnat i spelbutiken.se eller om du bor i stockholm finns det i skärholmen en lopp marknad där finns det NES SNES G&W SEGA SATURN DREAMCAST du kan köpa för biligt pris ska köpa dära NES för 499 kr inkl 2 slaxs mario spel :DOkej, då är det nog FÖRSENT :( :( :(
Det finns ju nyare och förbättreade versioner av dom bästa DC spelen Jöö!jo. men jag vägrar köpa GC för att det inte kommer några spel som intresserar mig dit.
Men dom roligaste DC spelen finns konverterade till XboX
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in