Vet ni om det kommer Earthbound eller hur det stavas och Ice Climbers spel till Game Cube
Vet Ni...
Skulle inte tro det... Men vem vet? Dessutom har inte earthbound spelen blivit släppta i europa så det lär ju inte komma hit..
Så syndSkulle inte tro det... Men vem vet? Dessutom har inte earthbound spelen blivit släppta i europa så det lär ju inte komma hit..
fire emblem har ju kommit.... så man vet ju aldri
Okejfire emblem har ju kommit.... så man vet ju aldri
tror inte det... eftesrom som Ness sa att det inte har kommit nån PAL-verision och på ssbm om man får ness statyn så står det Only in Japan/ChinaVet ni om det kommer Earthbound eller hur det stavas och Ice Climbers spel till Game Cube
ja men dom kanske gör ett nytt spel som dom släpper med PAL, de har varit samma sak me många av nintendos spel
vet nån vad earthbound hanlar om egentligen? har aldrig fattat
undrar ja också, sk aman typ rädda världen från ufos me ett base bolls trä?
Jag tror att man mer ska rädda staden från ufon. Men inte med ett brännbollsträ. Han har ju psykiska krafter.undrar ja också, sk aman typ rädda världen från ufos me ett base bolls trä?
Nä, me Ness. Lol :Pundrar ja också, sk aman typ rädda världen från ufos me ett base bolls trä?
Jag tror mer att han menar att man ska rädda världen med Ness. Och att hans vapen är ett brännbollsträ.(Ngc-diggare @ 07/06-2004 16:02:35)undrar ja också, sk aman typ rädda världen från ufos me ett base bolls trä?
Nä, me Ness. Lol :P
Det var ett skämt... :P Ofta många som inte fattar det <_<
Jo, jag misstänkte faktsikt det. Men du kunde ju skriva ett det var ett skämt, annars kunde det tas som ett ganska onödigt inlägg.Det var ett skämt... :P Ofta många som inte fattar det <_<
ajja, back to topic
Det hade varit kul med ett Iceclimber-spel till Game Cube. Finns det inget?
Nope,ingeting om det,bara SSBm då ;)
dem är mina favvo i SSBM också ..
Synd att det inte kommer nåt :(
vem vet, de kanske kommer :P
Jag har alltid velat spela earthbound sen jag fick SSBM.
Nintendo borde nog käna ganska bra om dom släpper det, alla som har SSBM undrar nog hur det är. <_<
Jag har sett det till typ SNES (Super Nintendo) men inte till GC!