ödde Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 tja jag vill veta hur man får dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ingen aning, men prata med folk du går förbi, jag har dig, men vet inte var jag fick den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 tja jag vill veta hur man får dig undefined vad menar du?????? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 tja jag vill veta hur man får dig vadå, hur får jag dig??http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/blackeye/SHOCKED.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 DIG, HM:et DIG inte dig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 TM:et men jag lämnade in min Zigzagoon med DIG på dagis och så tog dom bort den så jag vill ha regi bröderna nu men jag kan itte få DIG igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 aw, störande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 mm men i vilket lvl får Flygon DIG? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 han får väll aldrig DIG? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag tror det för i ligan har han det! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 men tränar kanske har lärt honom de, de finns vissa pkmn som har HM i ligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Man får den av den lilla skiten i Fossil Maniac´s hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg