💬
Logga in
Fuska.se
Tyvärr så hittades inte spelet =( Vi har därför skickat dig till första sidan.

GameCube

28 svar · startad

Ska jag köpa gamecube eller?min mamma säger att jag ska köpa x-box fast det är 65% typ! :lol: :lol: :lol: :lol:

va jag vet så verkar båda lika bra jag har själv en gamecube med the wind waker. Men xbox har ju inbyggd dvd har ja för mig. men det är du som väljer inte jag men du kan ju fråga några kompisar om vad dom tycker om gamecube och xbox :) :) :)

jag tycker att du ska köpa gamecube

tycker att du ska köpa gamecube o de kan man också ha dvd nintendo dvd du kan kolla på mario filmer men xbox måste man köpa en kontrol om du vill ha dvd som har roliga filmer ta gamecube dem har roliga nintendo dvd :lol:

Jag tycker oxå att du ska köpa GC

15 Nov 2003

jag tycker gamecube är as bra!

Köp gamecube det knäcker XBOX tycker jag iallafall men ta det du vill .

exakt vi som gillar nintendo tycker ju att NGC e bättre men dom andra tycker ju att XboX eller PS2 e bättre

Korkat att skriva det i NGC forumet, alla kommer ju svara att du ska köpa NGC

mm.. joo.. ioförsej men han har kanske skrivit de i dom andra forumen också??

Ska jag köpa gamecube eller?min mamma säger att jag ska köpa x-box fast det är 65% typ! :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

men hallå

du sa till mej att du köpte ett gamecube föryt ida!!!

har du inte en dvd så tycker jag att du ska köpa x-box om du har det tycker jag gamecube för det finns mycket roligare spel till gc :mrgreen: :new_silly:

om du inte har dvd ska du ta ps2 men man kan ha dvd i gamecube nintendo dvd

finns de dvd i gamecube.. skulle inte tro de he... he...

16 Nov 2003

Ja fast den konsolen lanceras bara i japan

jaha den jo de e ju synd att den bara gör de

jaja men ta er i röven nu jag har ett nu!

mammor brukar vilja att deras barn ska få ett gc istället för xbox men min mamma bryr sig inte så min brorsa köpte ett xbox och därför säger jag att du ska köpa xbox. Anledningen till att mammor vill att barnen ska få ett gc är att de har roliga mario-spel som är lustiga figurer.

Förresten, man kan väl inte alls ha en DVD på gc, den har ju så småa cd:r... :|

jamen dom gjör typ speciella gc dvd:er men samma storlek på skivorna som på spelen!!!

nä de gör dom inte dom har en större spelare till gc och där kan man få in större skivor måste de ju va

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in