hhmm.. Jag kommer ihåg att det fanns någonting som hette: Guldmynt, Silvermynt och Kopparmynt. Men jag vet inte riktigt om det var fuskarna.nu. Kanske var ett tag sedan i det här forumet. Annars så kom jag ihåg att Moderatorerna hade konstiga användarnamn. Första gången jag gick in där letade jag fusk till Mickey´s Speedway U.S.ASaknar den... Men det fanns inga poäng! Det var på förra fuska.se den rutan kom upp
Fuskarna.se
e lite drygt att man ska ha poäng på den här sidan..
många som spammar så <_<
jag tror inte de spammar för poängen. Bara lite kanske. Jag tror de spammar mer för titeln.e lite drygt att man ska ha poäng på den här sidan..
många som spammar så <_<
kollade bara fusk där tror jag
ja hon var medlem jag var också där medlem det var tider det(Shaq @ 07/06-2004 08:56:32)fuskarna.NU ska det vara!
oj sorry...
var du medlem där också draghon?
:)
den mesta som jag kom ihåg var kakarott shadow 0013 zyper
fuskarna.nu var mycket bättre, framför allt designen... Trähatt bytte sen namn till Rambo sen stack han och kom inte tillbaks...
Det jag minns som mest var att jag typ hade 8 PM varje dag som handlade om Avatars..
jag och 0014, joy, b och en som hette Robel tecle nåt hade väldigt kul där :) det var det bästa av allt.. typ 95 % av mina inlägg var typ i N64 jag skrev bara där då...
Hette han inte Ranger? Eller var det innan Trähatt?fuskarna.nu var mycket bättre, framför allt designen... Trähatt bytte sen namn till Rambo sen stack han och kom inte tillbaks...
I slutet var jag med också. Iaf med Joy och 0014jag och 0014, joy, b och en som hette Robel tecle nåt hade väldigt kul där :) det var det bästa av allt.. typ 95 % av mina inlägg var typ i N64 jag skrev bara där då...
oj oj oj en miss av mig jag menade ranger, man jag satt och tänkte på rambo filmerna därför skrev jag fel...(Windhoek @ 07/06-2004 21:55:36)fuskarna.nu var mycket bättre, framför allt designen... Trähatt bytte sen namn till Rambo sen stack han och kom inte tillbaks...
Hette han inte Ranger? Eller var det innan Trähatt?
jag brukade också vara med joy kommer ihåg när han gjorde mig till grupp moderator i sin användargrupp
Nej de var jag inte!(Donald-Duck @ 07/06-2004 20:40:18)(Shaq @ 07/06-2004 08:56:32)fuskarna.NU ska det vara!
oj sorry...
ja hon var medlem jag var också där medlem det var tider det
man skulle skriva diskutera.fuskarna.nu innan tror jag! ;)Jag tror jag kommer ihåg den gamla addressen: www.fuskarna.nu/forum
Fuskarna var bäst sen kommer de här och sist kommer de förra fuska.se, de va inte särkilt kul, de va där de va allt de där me guld mynt och silver mynt, som bara var krångligt.
ja va typ bara inne NGC forumet på Fuskarna :P
det e synd att han stack..
han var en bra mod
men jag kom ihåg du hete nåt med dragon_girl nåt sånt(Draghon @ 08/06-2004 08:06:09)(Donald-Duck @ 07/06-2004 20:40:18)(Shaq @ 07/06-2004 08:56:32)fuskarna.NU ska det vara!
oj sorry...
Nej de var jag inte!
Hon hette så förut här på fuska.se(Donald-Duck @ 08/06-2004 10:07:12)(Draghon @ 08/06-2004 08:06:09)(Donald-Duck @ 07/06-2004 20:40:18)(Shaq @ 07/06-2004 08:56:32)fuskarna.NU ska det vara!
oj sorry...
Nej de var jag inte!
men jag kom ihåg du hete nåt med dragon_girl nåt sånt
fast inte i den här Servern av fuska
men vi menar ännu äldre forumet, utan gruppforum 2001-2002 nåt...jag brukade också vara med joy kommer ihåg när han gjorde mig till grupp moderator i sin användargrupp
då blev jag och joy medlemmar för första gången...