Han Fredrik Kämpe som var med i melodi festivalen är min släkting! Fasst det är inget mot min bästis! Han är släkt med en av tjejerna i Alcasar! Är ni släkt med nån berömd person i musikvärlden eller över huvud taget?
Fredrik Kämpe
nej,sån tur har jag inte
lyxigt, jag tycker fredrik kempe e asbra!!!Han Fredrik Kämpe som var med i melodi festivalen är min släkting! Fasst det är inget mot min bästis! Han är släkt med en av tjejerna i Alcasar! Är ni släkt med nån berömd person i musikvärlden eller över huvud taget?
jag ahr inte nån speciell kändis i min släkt... :(
hur e du släkt med kempe??
Jag är släkt med Peter Forsberg
skojar du?? hur nära släkt, om du e nära släkt borde vara rätt rik....
min mamma är andre kusin med Albert Svanberg på svt
Min mamma är kusin med en som är med i programmet boomerang!
aha!
i så fall e jag släkt med martin brodeur
jag e inte det =/
Men min KOmpis Joakim,Hans pappa Ralf Edström som spelade Fotboll för i tiden.
Ni kanske har sett den här reklamen "Hjälpm att skirva Fotbollshistoria" eller nåt asånt,där är han med :D
på en av dem reklamerna ;)
Du tror med andra ord inte på oss andra, goku_ssj?<_<
nej, det gör inte jag heller, kanske fredrik kempe men aldrig peter forsberg...
nå int foppa i alla fall.
Ni kom på mig :P ! Men min klasskompis är släkt med Johan Arneneng i Djurgården. Det är SANT!Jag är släkt med Peter Forsberg
Jag e släkt med en som har varit på bolibompa xD
jag vet int vem jag e släkt med.
vem bryr sig om en djurgårds spelare...(Chaos @ 07/06-2004 16:31:15)Jag är släkt med Peter Forsberg
Ni kom på mig :P ! Men min klasskompis är släkt med Johan Arneneng i Djurgården. Det är SANT!
min nära släkt e jätteliten, men resten e hur stor som helst, finns i GBG, v-ås, borås, finland, ryssland m.m. vem vet jag kanske har en kändis i släkten som jag inte vet om...
jag gör det!!... jag har iaf släktingar i Finland,Tyskland och en i Thailand(Xade @ 07/06-2004 22:02:31)(Chaos @ 07/06-2004 16:31:15)Jag är släkt med Peter Forsberg
Ni kom på mig :P ! Men min klasskompis är släkt med Johan Arneneng i Djurgården. Det är SANT!
vem bryr sig om en djurgårds spelare...
min nära släkt e jätteliten, men resten e hur stor som helst, finns i GBG, v-ås, borås, finland, ryssland m.m. vem vet jag kanske har en kändis i släkten som jag inte vet om...
det e rätt vanligtr att ha skläkt i finland, jag känner massa med det!
vet inte har aldrig släktforskat men det finns väl någon känd
är nån släkt med saku koivu?