💬
Logga in
Fuska.se

Diablo Ii: Lord Of Destrustion

15 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

behöver hjälp med att välja jag har en druid i andra staden påå lv:18 och jag vet ej vad jag ska satsa på nu har jag:

elenmental

1 på fire storm , 1på molton boulder

shape shifting

2 på werewolf , 1 på werebear

summoning

3 på reven , 1 på poison creeper , 2 på oak sage , 5 på summon spirit wolf , 2 på carrion vine , 1 på dire wolf

Nivå 1 · Novis

Du ska satsa mycke på shape shifting skills, på werewolf. sen när du e på lvl 30 så ska du satsa på fury. Fury e samma sak som paladins zeal(alltså man slår flera gånger irad).

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

ok är på nästa lv gick upp innan nån skrev så jag tog en på den där när man gör några hål runt en fiende är den bra?

Nivå 1 · Novis

ok är på nästa lv gick upp innan nån skrev så jag tog en på den där när man gör några hål runt en fiende är den bra?

menar du "Fissure"??? :huh:

om det är den du menar så suger den

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Man måste vara försiktig vad man tar man ska satsa på sånt man tycker e bra inte ett på allt för att testa då gör dom ingen skada....

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

har 3 på den nu jag tror den är ganska bra har så många nedhjälparee satt jag har ingen kol men jag har en annan fråga jag fick en ring nys (hålerpå att göra uppdraget med staven och det sista och andra) jag gick in i nåt tempel iallafall jag fick en ring där det

stodcattan´s seal ring required level 11 6% life stolen per hitdamege reduced by 2

och efter det stod det så här

cathan´s traps

cathan´s seal

cathan´s sigil

cathan´s visage

cathan´s mesh

cathan´s rule

och jag har två frågor vad menas med det jag ljust skrev

och är den bra?? svara snabbt snäla

ps: det var med en massor av olika färger grönt och sånt

Nivå 6 · Fuskare

har 3 på den nu jag tror den är ganska bra har så många nedhjälparee satt jag har ingen kol men jag har en annan fråga jag fick en ring nys (hålerpå att göra uppdraget med staven och det sista och andra) jag gick in i nåt tempel iallafall jag fick en ring där det

stodcattan´s seal ring required level 11 6% life stolen per hitdamege reduced by 2

och efter det stod det så här

cathan´s traps

cathan´s seal

cathan´s sigil

cathan´s visage

cathan´s mesh

cathan´s rule

och jag har två frågor vad menas med det jag ljust skrev

och är den bra?? svara snabbt snäla

ps: det var med en massor av olika färger grönt och sånt

Det jag citerade i rött visar alla grejer som finns i cathans setet !
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8

vad? fattar inte vad du menar och är den bra???

Nivå 6 · Fuskare

vad? fattar inte vad du menar och är den bra???

Det jag skrev i rött är setet, alltså alla grejer som man kan få som heter cathans(Vet, jag är en dålig förklarare)
Nivå 3 · Lärling

det han skrev i rött finns det mer saker än ringen i en armor och lite mer om du har mera saker i settet så ta pilen över en del och kolla längst ner då är det minst 2 av dom som är gröna och ringen är ganska bra

11 Jun 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #11

tror två eller tre är gröna men nu har jag en ytligare fråga i första staden så kan man hyra en pilbågskyt och i andra spjut/lans bärare men vad finns i tredje, fjäerde. femte?

Nivå 6 · Fuskare

tror två eller tre är gröna men nu har jag en ytligare fråga i första staden så kan man hyra en pilbågskyt och i andra spjut/lans bärare men vad finns i tredje, fjäerde. femte?

i act 2 finns en kille med spjut , ACT 3 en magiker , ACT 4, tror jag inte det fanns någon , och jag vet inte i ACT 5
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

jag har hört att det finns en svärdsman och en barbar med men jag vet inte säkert

juag gorde det dummaste jag nånsin gort på diablo jag var på act två (är fortfarande) jag möte bossen skikade mina medhjälpare på han/hon/den/det när alla var döda skulle jag atakera jag har en släga på 30-49 men jag hadde staven med och öppnade porten och glömde bytta vapen kom undan med typ 3 i liv precis

ps får man tillbacka staven sen eller?

Nivå 1 · Novis

Nej staven är en quest sak den har man bara i act 2 bara 1 i varje svårighets grad

Nivå 3 · Lärling

jag är skitbra i diablo min necro lvl62 tranguls armor och hanskar burning lytche vapen=) act5 så får du barbarian men du måste klara qeast 2 för att kunna hyra dem och din druid suger ledsen =( med det gör han och det gör min druid också det är nog bara min necro som äger i det =D

Nivå 6 · Fuskare

behöver hjälp med att välja jag har en druid i andra staden påå lv:18 och jag vet ej vad jag ska satsa på nu har jag:

elenmental

1 på fire storm , 1på molton boulder

shape shifting

2 på werewolf , 1 på werebear

summoning

3 på reven , 1 på poison creeper , 2 på oak sage , 5 på summon spirit wolf , 2 på carrion vine , 1 på dire wolf

Gör inte så många trådar ! Skriv diablo II frågor i en enda tråd !

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in