Hoppa till innehåll

Diablo Ii: Lord Of Destrustion

Rekommendera inlägg

Skrivet

behöver hjälp med att välja jag har en druid i andra staden påå lv:18 och jag vet ej vad jag ska satsa på nu har jag:

elenmental

1 på fire storm , 1på molton boulder

shape shifting

2 på werewolf , 1 på werebear

summoning

3 på reven , 1 på poison creeper , 2 på oak sage , 5 på summon spirit wolf , 2 på carrion vine , 1 på dire wolf

Skrivet

Du ska satsa mycke på shape shifting skills, på werewolf. sen när du e på lvl 30 så ska du satsa på fury. Fury e samma sak som paladins zeal(alltså man slår flera gånger irad).

Skrivet (redigerat)

ok är på nästa lv gick upp innan nån skrev så jag tog en på den där när man gör några hål runt en fiende är den bra?

menar du "Fissure"??? :huh:

om det är den du menar så suger den

Redigerat av gissa92
Skrivet

Man måste vara försiktig vad man tar man ska satsa på sånt man tycker e bra inte ett på allt för att testa då gör dom ingen skada....

Skrivet

har 3 på den nu jag tror den är ganska bra har så många nedhjälparee satt jag har ingen kol men jag har en annan fråga jag fick en ring nys (hålerpå att göra uppdraget med staven och det sista och andra) jag gick in i nåt tempel iallafall jag fick en ring där det

stodcattan´s seal ring required level 11 6% life stolen per hitdamege reduced by 2

och efter det stod det så här

cathan´s traps

cathan´s seal

cathan´s sigil

cathan´s visage

cathan´s mesh

cathan´s rule

och jag har två frågor vad menas med det jag ljust skrev

och är den bra?? svara snabbt snäla

ps: det var med en massor av olika färger grönt och sånt

Skrivet

har 3 på den nu jag tror den är ganska bra har så många nedhjälparee satt jag har ingen kol men jag har en annan fråga jag fick en ring nys (hålerpå att göra uppdraget med staven och det sista och andra) jag gick in i nåt tempel iallafall jag fick en ring där det

stodcattan´s seal ring required level 11 6% life stolen per hitdamege reduced by 2

och efter det stod det så här

cathan´s traps

cathan´s seal

cathan´s sigil

cathan´s visage

cathan´s mesh

cathan´s rule

och jag har två frågor vad menas med det jag ljust skrev

och är den bra?? svara snabbt snäla

ps: det var med en massor av olika färger grönt och sånt

Det jag citerade i rött visar alla grejer som finns i cathans setet !
Skrivet

vad? fattar inte vad du menar och är den bra???

Det jag skrev i rött är setet, alltså alla grejer som man kan få som heter cathans(Vet, jag är en dålig förklarare)
Skrivet

det han skrev i rött finns det mer saker än ringen i en armor och lite mer om du har mera saker i settet så ta pilen över en del och kolla längst ner då är det minst 2 av dom som är gröna och ringen är ganska bra

Skrivet

tror två eller tre är gröna men nu har jag en ytligare fråga i första staden så kan man hyra en pilbågskyt och i andra spjut/lans bärare men vad finns i tredje, fjäerde. femte?

Skrivet

tror två eller tre är gröna men nu har jag en ytligare fråga i första staden så kan man hyra en pilbågskyt och i andra spjut/lans bärare men vad finns i tredje, fjäerde. femte?

i act 2 finns en kille med spjut , ACT 3 en magiker , ACT 4, tror jag inte det fanns någon , och jag vet inte i ACT 5

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...