epaaj Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 nån som vet om man kan få join listan på battlenet att stanna? det är så jobbigt när man har hittat ett spel som verkar kul och ska läsa lite om vilka som redan joinat och vilken level dom har, precis när man läst färdigt så uppdateras listan och man kan inte läsa vidare eller hitta spelat igen. det kommer bara en massa nya spel. :( ska man bara vara väldigt snabb eller kan man stoppa så den inte uppdateras? Citera
Nafrali Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Funkar bnet för dig? För mig funkar det inte, även fast jag har 1.10. Citera
Kim Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Listan ändrarsig jämt man måste vara snabb vet ej varför... Citera
Nafrali Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Vet du varför jag inte kan spela kim? Jag har v.1.10, jag har bredband, jag har ett äkta sepl, jag har en äkta cd-key men jag vet ej varför jag inte kan spela.... Citera
Kim Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Vet ej jag instalerade det och spelade och allt funkade men vad har du för problem?? står det att den connectar eller kan du ej logga in?? Citera
epaaj Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Vet du varför jag inte kan spela kim? Jag har v.1.10, jag har bredband, jag har ett äkta sepl, jag har en äkta cd-key men jag vet ej varför jag inte kan spela.... du kanske inte har installerat multiplayer. när man inte installerar så får man välja om man vill installera singel player, multiplayer eller båda. ------- jobbigt att man inte kan stoppa uppdateringen på battle.net Citera
Nafrali Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Vet ej jag instalerade det och spelade och allt funkade men vad har du för problem?? står det att den connectar eller kan du ej logga in?? Det står att jag borde kolla min verision, vad är det dom går efter för fil? Citera
Kim Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Hur fick du hem den versionen?? e de en Beta?? Citera
SuS1321 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 beta är test version men du kan prova med att ta bort det sen installera det igen det har funkat för mig Citera
epaaj Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2004 Hur fick du hem den versionen?? e de en Beta?? det är ingen beta version. jag kör den och den funkar jätte bra.finns att ladda hem på http://www.blizzard.com/support/?id=mdt0387p Citera
Agito Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 när man har klarat diablo(spelet) kan man forts att köra då? vad gör man på battelnet? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.