Hoppa till innehåll

Varför just Skjutspel??


DeadAngel
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 98
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kan spela som men det är inte så kul (bara några är kul). Men jag fattar inte varför kanske att folk vill prova utan att skada någon fast skadar min inte sig skälv?

Jag har läst att 2 12åriga pojkar sköt 2personer och dom säger att dom fick inspiration av GTA 3.

Fy ush! dom har nog blivit beroende av det.det är som att ta en kaka,man vill ha en till
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man blir hjärn tvättad av gta 3 därför gillar jag mer 2:An! men det är ju skit hämskt!........man blir kriks beroende som det kallas då gillar man krig och då till slut så börgar man göra saker som te.x från sjuta till slå ner folk sen äfter några år så kanske de startar ett nytt krig!..........SLUTA MED KRIGAR SPEL!.............eller gör om older års gränser för spel som te.x 15 till 19 år!...........vi vill ju inte ha krig!........PROTEST MOT KRIGAR SPEL!

 

någon holler med om att det är SKIT med krigar spel som te.x Diablo 11 red allert 2 och mer spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

någon holler med om att det är SKIT med krigar spel som te.x Diablo 11 red allert 2 och mer spel?

:shock: Men herregud!! Diablo är ju RPG och Red alert är Strategi och jag tror inte man bygger upp en arme av zeppelinare och liknande för att man spelar det! Normala människor kan spela hur mycket GTA och liknande som helst utan att springa ut och döda folk på riktigt. Om man gör det är man redan sjuk i huvudet och blir inte det av spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...