💬
Logga in
Fuska.se

Varför just Skjutspel??

98 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Jag fattar inte att man kan spela sånt!!!!!!!!!! tänk om det händer på riktigt

Nivå 4 · Lärling

Jag kan spela som men det är inte så kul (bara några är kul). Men jag fattar inte varför kanske att folk vill prova utan att skada någon fast skadar min inte sig skälv?

Jag har läst att 2 12åriga pojkar sköt 2personer och dom säger att dom fick inspiration av GTA 3.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
Jag kan spela som men det är inte så kul (bara några är kul). Men jag fattar inte varför kanske att folk vill prova utan att skada någon fast skadar min inte sig skälv?

Jag har läst att 2 12åriga pojkar sköt 2personer och dom säger att dom fick inspiration av GTA 3.

Fy ush! dom har nog blivit beroende av det.det är som att ta en kaka,man vill ha en till
Nivå 1 · Novis

man blir hjärn tvättad av gta 3 därför gillar jag mer 2:An! men det är ju skit hämskt!........man blir kriks beroende som det kallas då gillar man krig och då till slut så börgar man göra saker som te.x från sjuta till slå ner folk sen äfter några år så kanske de startar ett nytt krig!..........SLUTA MED KRIGAR SPEL!.............eller gör om older års gränser för spel som te.x 15 till 19 år!...........vi vill ju inte ha krig!........PROTEST MOT KRIGAR SPEL!

någon holler med om att det är SKIT med krigar spel som te.x Diablo 11 red allert 2 och mer spel?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

Ja,man ska köpa spel som är rekomenderade för den åldern! om jag skulle köpt Tekken skulle ja bli beroende och börja slåss! så alla PROTEST MOT KRIGSPEL!

Nivå 8 · Veteranfuskare

även om man sätter åldersgräns på spel så spelar man det ändå.Till exempel bara jag är 11 år å jag spelar gta 3 mycket.

Nivå 3 · Lärling

jag kör gta vice city

Nivå 4 · Lärling

Jag glömde säga jag är beroende av GTA 3 måste på terapi. Fast jag skulle alldrig göra så på riktikt.

Nivå 2 · Novis
någon holler med om att det är SKIT med krigar spel som te.x Diablo 11 red allert 2 och mer spel?

:shock: Men herregud!! Diablo är ju RPG och Red alert är Strategi och jag tror inte man bygger upp en arme av zeppelinare och liknande för att man spelar det! Normala människor kan spela hur mycket GTA och liknande som helst utan att springa ut och döda folk på riktigt. Om man gör det är man redan sjuk i huvudet och blir inte det av spelen.

Nivå 0 · Nykomling

Asså skjutspel e livet :D

Nivå 3 · Lärling

skjut spel kör jag mest men min pappa tycker ej om att jag kör spelen

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #12

Nej! Rpg e livet

Nivå 2 · Novis

vad för rpg? om du typ spelar morrowind o dödar nån me ett svärd.

tänk om DET händer i verkligheten =)

Nivå 1 · Novis

Jag tycker att skjutspel är BOORING. Roligast tycker jag är Plattform.

16 Nov 2003
Nivå 1 · Novis

om man inte skulle få ha vold i spelen så vet jag inte vad som skulle hända,Det e ju lika kul som att försöka få barn med en stol,Det finns inga roliga spel utan vold förutom simcity 4

Nivå 1 · Novis

nä nu vet jag de kan setta obort tagliga program som visar vilken dator som har det programet och sådant så kan de kolla ifall det blir något fusk så vet de att det är någon som är för liten för det spelet...då kan de ta och göra så att spelet krashar!

Nivå 5 · Fuskare

jag tycker att visa skut spel är kul men jag gilar mer rpg och typ age of´emiries och roller choster tyckon

Nivå 1 · Novis

jag tycker mest om äventyr.

Nivå 1 · Novis

ibland är det kul med våld men ibland inte. läste ni tidningen förra veckan det var en pojke som spelade såna spel han var 6 år och han blev som knasig av det och han skjöt sin morfar det är sant!!

Nivå 1 · Novis
ibland är det kul med våld men ibland inte. läste ni tidningen förra veckan det var en pojke som spelade såna spel han var 6 år och han blev som knasig av det och han skjöt sin morfar det är sant!!

det heter dum i huvudet!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in