Igår kom jag till hamnen men glömde spara , nu har jag fastnat i hans kontor , när jag går ut så finns bara "Nick Bountys Office" ?? inte det andra stället..
A Case Of The Crabs
du ska titta på kartongen men ja kan en sida på engesla som e en tips sida som de står va man ska göra men ni får skicka pm till mej om ni vill ha den sidan :kung: :meddum: :cool:Igår kom jag till hamnen men glömde spara , nu har jag fastnat i hans kontor , när jag går ut så finns bara "Nick Bountys Office" ?? inte det andra stället..
Vad är inc?skräm bläckfisken med krabban och använd sea spounge för att ta upp inc :lol:
inc är bläck :rolleyes:(Fox^ @ 14/06-2004 14:10:18)skräm bläckfisken med krabban och använd sea spounge för att ta upp inc :lol:
Vad är inc?
man kan ju inte visa kortet för honom :evil:
hur gör man???
SVARA :angry:
ja klara de jippy
Vad ska man göra när man snackat med gubben vid hamnen och lagt sea spounge i ink , vad ska man göra då ?
gå till kontoret och anväenda "inc pad"på arturs hand
Då säger han bara , "Maybe , but not yet"gå till kontoret och anväenda "inc pad"på arturs hand
du ska titta på "fingerprinting leaflet"som du får av "fingerprinting bok"
Då säger han , "Step one , make sure the victim has hands" men när jag använder sea spounge igen så säger han "Maybe , but not yet"du ska titta på "fingerprinting leaflet"som du får av "fingerprinting bok"
titta på arturs hand
Då säger han "Check , the victim has hands" Sen maybe but not yet igen :(
titta på "leaflet" igen(man får göra det då och då till steg5)
Gjort till steg 5 nu , vad gör jag då ?
vilka saker har du???
hur långt har du kommit/vilka saker har du gort???
Library card med fingerprints , knife, crab och fingerprinting leaflet..
använd kniven på fotot på "lonely guy"och sett bilden på kortet
Och vart finns fotot ?använd kniven på fotot på "lonely guy"och sett bilden på kortet
vid "blue crab cafe"