Men om den gör det så är det ju bara att åka till Borlänge för min del. För där var ju förra tävlingen. Men jag vet inte om det var en tävling i Super Smash Bros Melee.(Fox^ @ 16/06-2004 12:02:41)(Jonte The Winner @ 15/06-2004 23:33:29)(Fox^ @ 15/06-2004 20:24:50)Förlåt att jag avbryter er lilla komentar men vet ni när en ny sån tävling kommer?
Fråga Toysrus som förra tävlingen i :D
Utspelar sig tävlingen i alla Toysrus-affärer? :gitarr:
Fråga Donald Duck ! ;)
Ssbm Tävling
nintendo tävlingen i burlöv (kval till nintendo-sm var jätteroligt man spelade zelda tww på en boat curse och soul calibur 4 stycken alla mot all jag kom 3:a alla andra var vusna som kom före.
jag ska ställa upp i nästa tävling.
jag tror metrid prime 2 kommer var én av grenarna för det finns multiplayer på metroip prime vad jag har hört (sett)
Ska nog ställa upp i nintendo sm... jag ska iaf komma i top 3 :D
Så var det när jag var i Borlänge också. De spelade Zelda: The Wind Waker och något man l körde på vattnet med. Jag som hoppades på Super Smash Bros Melee.. Det var därför jag åkte dit.nintendo tävlingen i burlöv (kval till nintendo-sm var jätteroligt man spelade zelda tww på en boat curse och soul calibur 4 stycken alla mot all jag kom 3:a alla andra var vusna som kom före.
jag ska ställa upp i nästa tävling.
jag tror metrid prime 2 kommer var én av grenarna för det finns multiplayer på metroip prime vad jag har hört (sett)
Det man åkte på vattnet på var det Wave Race : Blue Storm ?
Ne men ska skulle åka båt på Wind Waker.Det man åkte på vattnet på var det Wave Race : Blue Storm ?
Själv vill jag också va med i en sådan tävling fast jag har bara lånat spelet av en kompis men jag är bra med Ganondorf :)
JAg ska va med i Nintendo SM!
Jag kommer äga er alla med Roy eller Bowser! hehe.
När är SM:et ?
det är typ vid jul har jag för mig förra va iaf men det va snö kvar då :)När är SM:et ?
OK , tack *längtar tills jul* :D
Jag tar inte 3 st lvl 9 mot mig men det beror på gubben också!
Jag kör alltid med Mario han e inte så stark det är därför han inte tar 3 st lvl 9 men han är mycket bättre mot 1 VS 1 matcher!
Det beror också med vilken gubbe man är!
Fox e bäst på 1V1 matcher, Samus är bäst på 1-2-3-4 matcher!
Det e 1 exempel!
Ganondorf är också bra mot flera spelare!
Men det är inte många som tar mig med Mario det säger jag bara!
Vet ni vad som är mest störande??Det e 1 exempel!
Ganondorf är också bra mot flera spelare!
Men det är inte många som tar mig med Mario det säger jag bara!
Jag är ijämt en snabb fighter.. Jag är bra på allting på spelet, men problemet är att man håller på att leka ut en annan på typ 250%, men då kommer någon annan och bara gör en liten klen attack...
Ganondorf är ett ganska brra exempel på fegheten. Han blir lätt slagen, men han har väldigt stacka attacker, så om någon typ skadat någon till 60%, så blir det väldigt lätt för Ganondorf. Ganondorf slår mindre än vad han blir skadad.
Mario är faktiskt bra... Riktigt grymm alltså. Han är en av de få gubbarna som kan göra vägghopp...
Link är en riktig bra fighter, men han springer inte så fort..
Jag skulle gärna va med i den där tävlingen jag e ganska bra jag klår tre datorer level 9 på lag mót mig med Ice Climbers
Ice Climbers? e d dina favoriter?Själv tycker jag de är sämst!
Ice climbers suger fett, men Falco äger!
Roy äger allt. Jag klarar 3 data gubbar på Lv. 9 Och Handicap 9(jag har 1) Utan C-spaken på Mitt PAL SSBM(Jag har 2, men DX är mycket lättare att köra med).
Min lista är:
1.Roy 2.Falco 3.Bowser 4.Pichu 5.Ice Climbers eller Kirby
Min lista är :
1.Fox
2.Samus
3.Falco
4.Roy
5.Zelda (om man blir Sheik :D)
Jag gillar snabba gubbar..
Det är många som gillar gubbar med svärd!
speciellt Roy gillar jag om jag ska gilla nån av dem!
han har ett långt svärd som stoppar Marios attacker!
(stör mig på det)