Ska båda köpa det lr ? Tack för tipset :lol:Jaha, så du tänker köpa det?
Själ så ska man cykla till Borlänge med en kompis på Fredag. Där ska jag köpa Mario Golf: Toadstool Tour!!! :cool: :cool: :cool:
Vad Ska Jag Köpa ?
Varsågod. Det är lugnt.
Jag är ett Mario-fans.
Så jag köper alla nya Mario-spel. Speciellt om det är en uppföljare...
Det är det också.... Har kört det på spelbutiken i min stad och det är skittrökigt.... Enfromigt.... Man börjar en bana.... Sen så kommer det några idioter som springer fram mot en.... Man slår ner dem... Sen går man en bit till.... Repetera..... Sen gör man samma sak hela tiden tills man har klarat banan.... Sen är det bara att fortsätta på nästa bana..... Och gör samma ska där.... Skittrökigt alltså....(Fox^ @ 15/06-2004 20:13:37)Köp Turtles Då kör man 2 på Äventyrså kan man slåss med :cool:
Många säger att det inte är bra , de säger att det är : :zzz: :blink:
Spelat på SNES hos min kompis , det var kul med 2 player.. men köper det inte på GC ifall ni säger det så !
Ja.... Det på snes är det bästa turtles spelet som finns!.... Du menar turtles in time va?...Spelat på SNES hos min kompis , det var kul med 2 player.. men köper det inte på GC ifall ni säger det så !
Menar mi turtles på 8-bitars? Det har jag haft. Kan inte det där med Snes och Nes...(Link64 @ 16/06-2004 20:00:11)Spelat på SNES hos min kompis , det var kul med 2 player.. men köper det inte på GC ifall ni säger det så !
Ja.... Det på snes är det bästa turtles spelet som finns!.... Du menar turtles in time va?...
Tror det, man går iaf runt på banor , dödar fiender och man kan göra uppdrag med sina kompisar Samtidigt :D(Link64 @ 16/06-2004 20:00:11)Spelat på SNES hos min kompis , det var kul med 2 player.. men köper det inte på GC ifall ni säger det så !
Ja.... Det på snes är det bästa turtles spelet som finns!.... Du menar turtles in time va?...
Samtidigt? Nej, men då var det inte det Turtles jag hade.(Fox^ @ 16/06-2004 20:06:38)(Link64 @ 16/06-2004 20:00:11)Spelat på SNES hos min kompis , det var kul med 2 player.. men köper det inte på GC ifall ni säger det så !
Tror det, man går iaf runt på banor , dödar fiender och man kan göra uppdrag med sina kompisar Samtidigt :D
Och det finns en bana med dinosaurer på?.....(Fox^ @ 16/06-2004 20:06:38)(Link64 @ 16/06-2004 20:00:11)Spelat på SNES hos min kompis , det var kul med 2 player.. men köper det inte på GC ifall ni säger det så !
Tror det, man går iaf runt på banor , dödar fiender och man kan göra uppdrag med sina kompisar Samtidigt :D
Jaja.... Inget mer offtopic nu....
Kommer inte ihåg ! Men vad ska jag köpa efter Konungens återkomst då?(Link64 @ 16/06-2004 20:22:02)(Fox^ @ 16/06-2004 20:06:38)(Link64 @ 16/06-2004 20:00:11)Spelat på SNES hos min kompis , det var kul med 2 player.. men köper det inte på GC ifall ni säger det så !
Och det finns en bana med dinosaurer på?.....
Jaja.... Inget mer offtopic nu....
Köp det nya zelda four swords adventures!.... Jag vill ha det spelet men jag sparar till en xbox nu....
OK , men trökigt att man bara kan köra 1 utan ett gba..Köp det nya zelda four swords adventures!.... Jag vill ha det spelet men jag sparar till en xbox nu....
Ja.... Det är ju lite synd.... Men det är nog fortfarande kul att köra genom äventyret själv ändå....
Kan man spela 2 samtidigt på det spelet? Om man har GBA alltså.(Fox^ @ 16/06-2004 20:37:38)Köp det nya zelda four swords adventures!.... Jag vill ha det spelet men jag sparar till en xbox nu....
OK , men trökigt att man bara kan köra 1 utan ett gba..
Man kan spela 4 st om man har 4 gba och 4 gba kablar osv.
Alltså typ 2 player på 1 Player Mode, menar jag.Man kan spela 4 st om man har 4 gba och 4 gba kablar osv.
Det går nog inte.. Det finns ju multiplayer mode och one player mode. Ingen skillnad förutom den stora att det är olika många spelare på varje mode ;P...
Okej, då vet jag det. Men vet du vad man får göra på Multiplayer? Typ slåss med svärd eller något.Det går nog inte.. Det finns ju multiplayer mode och one player mode. Ingen skillnad förutom den stora att det är olika många spelare på varje mode ;P...
Back to topic (BTT :D) Men vad ska jag köpa efter det ?! Sagan om konungens återkomst kostar MED frakt 298 spänn på webhallen :D så vad ska jag köpa efter det?
Köp dark aliance B)