det som är ännu mer lustigt är att jag ser åäö på din sida, men inte på min ;/
Varför Funkar Inte Åäö På
jag ser inte ÅÄÖ på min sida
Knuckles:Det funkar inte har testat men det var en bra ide! :kung:
Det är säkert något lustigt som lurar. Så var det med mins sida också, och då var det logon som spökade. När jag tog bort den så blev allt som vanligt.
kazen^ om det är sidan du har på din profil så ser jag åäö på den!
Jag har ingen Logo tror jag..
när jag satte dit en logo då funkar det men logon är väldigt ful och o passande har letat ganska länge efter en passande i bra storlek och skarp skärpa
nej det är inte den.. jag hade den bara för tillfället för jag tycker den e så bra =)kazen^ om det är sidan du har på din profil så ser jag åäö på den!
Det funkar inte att fixa en sådan som man kan se hur många som har gått in på min sida har gort som i gudien men det funkar inte.
Gör så här:
1. Loga in på Freewebs.
2. Klicka på Site Add-ons i menyn.
3. Klicka på Counter.
Där skapar du egen räknare.
Gör sedan så här för att få den på sidan:
1. Skapa/öppna sidan du vill ha räknaren på.
2. Ändra 'Paragrafen'. (New Paragraph om du vill ha den för sig själv.)
3. Klicka på knappen 123.
Funkar det nu?
Det synns inte på min egen men jag kan se andra :\
Har gort så förut men det funkar inte :(
Funkar det inte så som jag har berättat så är det något fel med Freewebs.
Det funkar ju ibland.. :gitarr:Funkar det inte så som jag har berättat så är det något fel med Freewebs.
Freewebs är mystiskt :blink: men jag kan ju testa lite senare :gitarr:
Nu funkar det inte, det funkar väl om 10 min.. :gitarr: Detta är lite jobbigt..Mysko Freewebs.. :gitarr:
Freewens är mysko först så vill den inte funka med att logga in sen efter en halvtimma så testar man så går det tt loga in men inte ändra något sen så går det inte att logga in på en dag sen funkar det :meddum: