💬
Logga in
Fuska.se

Soul Caliburii / F-zero Gx

9 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag har F-Zero GX men vill byta det mot Soul Calibur II. Hur ska jag göra då?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Gå till ngn affär och fråga, är inte F-zero gx nyare än sc II? Iaf så kanske du får lägga 50 spänn till f zerot..

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Vadå lägga 50:- till fzero? jag ska ju byta.

Nivå 6 · Fuskare

Vadå lägga 50:- till fzero? jag ska ju byta.

Men SCII kanske är 50 spänn dyrare..
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Jaha, det är väl inget farligt. Jag köpte mitt i färjestaden, måste man ha kvitto kvar om man ska byta? Annars får jag sälja, blir dyrare, sälja begangnat, köpa orginal. Vill ej ha begat.

Nivå 6 · Fuskare

Jaha, det är väl inget farligt. Jag köpte mitt i färjestaden, måste man ha kvitto kvar om man ska byta? Annars får jag sälja, blir dyrare, sälja begangnat, köpa orginal. Vill ej ha begat.

I uppsala är det iaf att man måste ha kvitto efter 3 dar..
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

Mamma sa att om man öppbar förpackningen kan man ej byta :( Nu får jag sälja det då, och sedan köpa? Ska man på internet eller tex annonsera i en tex mataffär.

Nivå 6 · Fuskare

Mamma sa att om man öppbar förpackningen kan man ej byta :( Nu får jag sälja det då, och sedan köpa? Ska man på internet eller tex annonsera i en tex mataffär.

www.tradera.com kanske du kan sälja det på !
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

Tack, (visste sajten innan) Ska leta efter nån som vill antingen sälja ett SCII (helst det) eller köpa ett F-Zero GX. Orkar inte just nu, är för trött. :zzz:

16 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

Det bästa vore ju att behålla F-Zero för det är så förbaskat kul. Men smaken är som baken. Köpte du spelet på Game?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in