e det någon som har det , annars om ni inte har det så kan jag säga er att det e det sämsta spel 4-evver :angry: :angry: :angry:
Harry Potter
Men det är ju bara din smak :angry:e det någon som har det , annars om ni inte har det så kan jag säga er att det e det sämsta spel 4-evver :angry: :angry: :angry:
jag har harry potter, tråkigt!!!!
det spelet gör mig förvirrad!! :wacko: :wacko: :wacko:
Vilekt har ni?
menar ni fången från azkaban?
jag har hemligheternas kammare men jag är nöjd :rolleyes:
den va ganska enkel att klara..men den va rolig.
det e bra men inte det bästa spelet man kan få
jag har de vises sten och hemligheternas kammare på pc och fången från azkaban på xbox,på data är dom väldigt enkla och trista men på xbox är det bättre...
Skriver bara en sak Harry potter och Fången från Azkaban är vädigt trist får knappast göra nåt.
funderar på att köpa alla harry potter spelen till data men d fattas en sak...pengar.
och bara så ni vet så bryr jag mig inte om om ni tycker du är dåliga så ni behöver inte slänga bort eran enrgi på att försöka stoppa mig från att köpa dom.
Jag vill inte stoppa harry potter spelen det var baar det tredje spelet som inte var så värst kul men harry potter är ju bra.
snacka för dej själv den e så bra att jaghahaha skrattar hahaha häre e haha :lol:
hahah :lol: vilka spel :lol: av hahah harry potter jag tycker hahah e rolighahaast.
1.och fången från azkaban.
2.quiditch vm.
3.och hemligheternas kammare.
4.och de vise sten.
5.lego creator 1.
6.lego creator 2.
7.och fången från azkaban da demo of world. 7 snyfft <_< det suger! :lol: hahaha
Harry Potter är ju kul!
ja! :lol:
det e roligt med harry potter jätte skoj