Hej fuska.se nu är jag till baka jag har bytt PC och modem och allt :)
Jag Är Tillbaka!
Jaha? Och?
Hmm.... kommer inte ens ihåg dig..Hej fuska.se nu är jag till baka jag har bytt PC och modem och allt :)
Bara vill säga det kanske onödigt inläggJaha? Och?
jo det är ett onödigt inlägg men välkommen tillbaks då :D
tackar och sorry för onödigt inlägg men jag minns inte så mycketjo det är ett onödigt inlägg men välkommen tillbaks då :D
Mycket nytt , nya smilisar (Vi fick de nya igår) Poäng , om du inte var med om det..(MAXr @ 16/06-2004 16:30:29)jo det är ett onödigt inlägg men välkommen tillbaks då :D
tackar och sorry för onödigt inlägg men jag minns inte så mycket
jo poängen var jag med omkolla på mitt inlägg om poänd har en fråga(Fox^ @ 16/06-2004 16:31:55)(MAXr @ 16/06-2004 16:30:29)jo det är ett onödigt inlägg men välkommen tillbaks då :D
Mycket nytt , nya smilisar (Vi fick de nya igår) Poäng , om du inte var med om det..
Vi är nog i fel forum ;)
varför då var ska det annars vara?(MAXr @ 16/06-2004 16:33:21)(Fox^ @ 16/06-2004 16:31:55)(MAXr @ 16/06-2004 16:30:29)jo det är ett onödigt inlägg men välkommen tillbaks då :D
Mycket nytt , nya smilisar (Vi fick de nya igår) Poäng , om du inte var med om det..
jo poängen var jag med omkolla på mitt inlägg om poänd har en fråga
Fuska.se ska du helst vara om du vill fråga saker och sånt. Och sluta citera tack!
Vem var du innan?
juppVem var du innan?
Hette du jupp...?
nej men jupp är typ som ja eller japp bara att man kan skriva jupp också men dig har jag inte sett
Vad hette du förut?
jag hette MAXr förut bara att mitt internet var konstigt men du har jag bytt allt och allt funkar
Okej... Jag har aldrig sett dig...
nehe typ silver star och några nadra känner mig
Du menar Ruffy nu? Han hette Silver Star förut men nu Ruffy!