vet nån vart man laddar ner wallhack och hur man instalerar det :unsure: jag har redan ladat ner det B) men det var även autoaim och en massa .dll filer :bah: kan nån hjälpa mig så skulle jag bli über lycklig :meddum: //skutte
Wallhack
Om man kör online blir man val banlyst om man använder det?
Ja den chansen är rätt stor.Om man kör online blir man val banlyst om man använder det?
MEN, det är hans ansvar om han blir det så, håll er till ämnet, onödiga inlägg går in under §1.11.
vem har skagt att jag ska användat på internet jag ska hat på lan
vad är wallhack?
du kan ju ladda ner aim bot också! :D
ja men om du använder WallHack på Lane't så kommer du nog inte bli så populär.... Jedi Gamer Wallhack e ett fuskprogram till ett spel som Aimbot du ser vart dina motståndare är.... själv tycker jag det e rätt lamt med aimbot/wallhack.... :bah:
Man ser igenoim väggar på cs.kanske andra spel oxå.vad är wallhack?
fuskigt värre... det förstör spänningen ju, vad är det för roligt om man vet vad som händer hela tiden..
Men det kan vara ganska kul att lussa med dina kompisar!
tills dom kommer på vad man håller på med jaMen det kan vara ganska kul att lussa med dina kompisar!
mkt roligare om man gjorde det på ett ärligt sätt :blink:Men det kan vara ganska kul att lussa med dina kompisar!
håller med till 100% weepingwonder..
ja bara undrar, om man dödar nån me wallhack (så man ser genom väggar) om han då spectatar en, kan han då se som han som fuskar gör? :unsure:
Kom ihåg va Dannie skrev.....
jaja..men nu blev jag oxå nyfiken..om jag dödar någon med wallhack på så kommer han som jag döda se det jag ser..ser han igenom väggarna då oxå eller?
nope, de gor han inte