💬
Logga in
Fuska.se

Värsta Som Hänt Er I Pkmn?

47 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Av vad jag minns starkast var när jag tappade mitt GBP i badkaret så skärmen stelnade, blev as-rädd.

En annan gång var när min Geodude hade asbra attacker, sen fick han en till och jag visste inte vilken jag skulel ta bort, tårarna fall länge.

Men det som jag har en mörk bit i hjärtat ännu av var när jag skulle ha in mina Pkmn från Röd in i N64 via pkmn coloseum för röd och blå. Min Mewtwo, Charizard, Alakazam, Pidgeot och en till på lvl:100 bara försvan och jag fik inte tbx dom, tydligen raderades dom! Därför slutade jag spela pkmn, bland det hemskaste ett barn kan uppleva :unsure:

Senast ändrad:

stakars dig! :(

men om din Geudode, man måste inte lära sin pokémon en ny attak!man kan ju bara strunta i dt!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Jag visste inte det då, nu vet jag det. Var ca 2-3år sedan tror jag. Möjligt att det var det ja.

Ditt värsta minne från pkmn?

Nivå 4 · Lärling

Jag hade kommit långt utan att spara, och så blev jag arg på spelet och drämde det in i en tegelvägg så det låste sig. Mitt Gameboy fick ett hack i kanten. <_<

Nivå 6 · Fuskare

det har faktist inte hänt nått med mitt pokemon... och förresten varför står det above vid dina trådar Finaly_man

Nivå 4 · Lärling

Above betyder ovan, han har väl inget att skriva där.

Jag visste inte det då, nu vet jag det. Var ca 2-3år sedan tror jag. Möjligt att det var det ja.

Ditt värsta minne från pkmn?

jag vet inte rigtikt...men jag tror att jag glömde spara och jag hade ommit långt...

alla mina pokemon spel är snodda!!

alla var på 100!!!jag hade alla

Nivå 5 · Fuskare

Jo.. det var nog när alla mina Pokémon va på LV. 70

jag hadde tränat dom till 70 som sagt sen hadde jag inte sparat då så blev det ström avbrott jag spelade Gold fast jag har en sak så att jag kan spela det till SNES och eftersom jag då inte hadde sparat på länge så gick dom ner till LV 40 för det var dom senast jag hadde sparat :(

Nivå 4 · Lärling

På Silver: Jag klonade Typhlosion 7 grg. Men nåt hände. Den j*veln klonade sig själv. Och De trängde ut Min ho-oh från boxen. Jag hade bara Typhlosions med mig.

Nivå 5 · Fuskare

Jo.. det var nog när alla mina Pokémon va på LV. 70

jag hadde tränat dom till 70 som sagt sen hadde jag inte sparat då så blev det ström avbrott jag spelade Gold fast jag har en sak så att jag kan spela det till SNES och eftersom jag då inte hadde sparat på länge så gick dom ner till LV 40 för det var dom senast jag hadde sparat :(

Jo.... fast detta var ju inte orut för mig åd men... jag har Japansk verision av Guld min kompis Eng verision av SIlver vi försökte byta men då fick han Pokérus

(ett virus till spelet det står i manual boken eller vad det heter) och då så fick han starta om spelet vilke som jag inte behöver som tur är :)

Nivå 3 · Lärling

Mitt värsta var när jag klarade PKMN-ligan och glömde spara.

Nivå 3 · Lärling

Att det blev repor på skärmen :angry:

sen när jag kopierade så tappade jag min FELARIGATOR :unsure:

mitt spel har nog hackat ca 100 ggr

också var det en gubbe man skulle ge ett brev till då "råkade" jag ge bort min arcanine lvl 72 :(

hej

kom ihåg det var gäster hos mig han ville spela pokemon så sa jag nu ska du spela new game därför jag var rädd att han skulle radera en pokemon så sa jag klicka inte på SAVE men då var jag ute med mina kompisar jag gick hem så skulle jag fortsätta med pokemon ligan så hade han raderat jag gav honom reäl stryck han var avundsjuk därför jag hade så många shiny pokemon men tur att jag hade gameshark den kan göra så man varvar spelet på noll tid

21 Jun 2004
Nivå 3 · Lärling

Det värsta som har hänt mig e nog när jag satt och tittade på fotboll (på riktigt , inte på tv) och då kom bollen och slog Gb:t ur händerna flög 2 m upp i luften och krossades sen mot marken.. det gick sönder så jag kunde inte spela... Men han som sköt bollen köpte ett nytt till mig....

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #19

Cryo: Det var det märkligaste jag någonsin hört!? Hur kunde bollen pricka ditt GB?

23 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

jag tror n det var när min sparning bara försvann på silver å jag hade kommit till kanto å larat ash

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.