💬
Logga in
Fuska.se

Fusk

40 svar · startad · 🔒 låst

Jag behöver gamla fusk till klassiska spel

:new_microwave: :new_bat_angel: :new_all_coholic:

Som vilka? Jag kan inte gissa mej fram =)

d e bara att leta efter fusk på :arrow: http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/l...ist_action.html

om man skriver det i n64 forumet ska han väll inte ha fusk till gc

20 Nov 2003

Jag vill ha fusk till gamla spel från 1800 talet :new_silly:

//varnad

På 1800-talet fanns tyvärr inga tv-spel.. Men seriöst, kan du inte skriva vad du vill ha fusk till? Seriöst asså..

menar du spel som utspelar sig på 1800 talet eller för sig vilka spel du ska ha fuska till?

Han skrev ju "Spel från 1800-talet" så då kan det nog vara ett svar på din fråga..

Han skämtar ju fattar du :new_321: :D

Det fattar jag väl.. Men du lille bikboy, det är inte lätt att ge fusk till 1800-tals spel..

Jag vet det. Och förresten e jag inte lille bikboy jag är äldre än dig. Jag är 13 år

Isåfall tycker jag du kan skriva lite vettigare inlägg, för jag verkar lite förståndigare i vissa lägen *ta det inte för hårt*

Du blir til lexempel arg på mej när jag ger dej fusk.. Det tycker jag e dåligt..

21 Nov 2003

Vaaaaaaaaaa, menar du?.

ps. jag är 13 år också

ps2. du är inte alls mer förståndigare än mig och bikboy

ps3. var bor du?

ps4. Vart ligger götet.

ps5. jag lägger dig i min kompislista...

ps6. det tänker också bikboy göra.

:new_smilie_colors1: :new_littleangel:

22 Nov 2003
Jag vet det. Och förresten e jag inte lille bikboy jag är äldre än dig. Jag är 13 år
Bevisa det isånna fall. Och dra ner på fingrarna.
23 Nov 2003

jag slår nästan vad om att den som skapade denna tråd bara ville ha mer poäng.... om han vill ha fusk till 1800-tals spel ska han få ett svar:

TV:n var inte ens uppfunnen på 1800-talet så hur kan du vilja ha ett spel då???

24 Nov 2003

Du är ju värsta trög i hövvet :?:

är du!!!.... om du tror att det fanns tv-spel på 1800-talet kan du väl säga mig ett spel som skapades då till N64!!!!!

ÄR DU KNÄPP I HUVUDET -------

DET FINNS INTE SPEL PÅ 1800-TALET MENAR JU BÖNAN!!!!

:1_15firing: :1_ke: :1_inkerg: :new_microwave:

man kan ju säga att super mario var ett spel från 1800-talet. det var ju ett av dem första spelen som kom ut. :new_eggface: :new_eggface: :new_eggface: :new_eggface:

han överdriver bara...game and watch gubben kom innan mario,bara så du vet.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.