💬
Logga in
Fuska.se

Super Smash Bros Melee

20 svar · startad

Hur får man Luigi igentligen? jag körde adventure och kom in på "någonting":32 och så fick jag slåss mot han och Peach men jag kan fortfarande inte välja honom O_O :(

Nivå 5 · Fuskare

Titta på fusk till det på fuska.se

Nivå 7 · Fuskare

du måste klå honom i slutet av spelet med. första gången måste du klå honom jättefort iallafall. sedan spelar väl ingen roll =)

Nivå 6 · Fuskare

Du ska klara första adventure mode banan på tiden med en 2:a i.. sen möter du luigi och peach, du ska klara de och sen ska du klara adventure mode.. sen får du honom!

Nivå 3 · Lärling

typ det är så

hm... ok men nu har jag falco och luigi.. och jag kan fortfarande inte köra event mode lvl31 och uppåt :angry:

Nivå 6 · Fuskare

hm... ok men nu har jag falco och luigi.. och jag kan fortfarande inte köra event mode lvl31 och uppåt :angry:

Vad har du för gubbar ?! *Orkar inte packa upp mitt gc och kolla vad man needar*
(Fox^ @ 21/06-2004 17:48:59)

Vad har du för gubbar ?! *Orkar inte packa upp mitt gc och kolla vad man needar*

Alla 14 ordinarie gubbar och: Dr. mario, Luigi, Falco, Jigglypuff, Ganondorf, Marth, Roy. :)

det stog att man bara behövde Luigi och Falco :angry:

Nivå 6 · Fuskare
(katutsuki @ 21/06-2004 18:05:11)

Alla 14 ordinarie gubbar och: Dr. mario, Luigi, Falco, Jigglypuff, Ganondorf, Marth, Roy. :)

Hmm... kan inte titta nu .. tittar senare... ok ?
(Fox^ @ 21/06-2004 18:09:19)

Hmm... kan inte titta nu .. tittar senare... ok ?

ok... jag kanske inte är aktiv här precis då så medela gärna på [email protected] :gitarr:
Nivå 6 · Fuskare

Jag skriver här ändå.. kanske nån annan behöver hjälp :D

Nivå 4 · Lärling

Att du inte kan köra Evant match 31+ beror väl på att du måste klara ganska många andra innan.

Nivå 3 · Lärling
LÄS HÄR!!! :bah: :bah:

LÄS HÄR!!! :bah: :bah:

jag har gjort som det står där men jag har fortfarande inte 31-39 :(
Nivå 1 · Novis

så här får man luigi:innan du går in i slutet på första banan ska det vara en 2a i sekund mätaren när det står en 2 spring in dådå kommer du möta luigi när du har klarat han ska du klara allt annat på adventure när du klarat adventure kommer du möta han igen döda han så får du han

Nivå 4 · Lärling

Han hade redan Luigi.... <_<

så här får man luigi:innan du går in i slutet på första banan ska det vara en 2a i sekund mätaren när det står en 2 spring in dådå kommer du möta luigi när du har klarat han ska du klara allt annat på adventure när du klarat adventure kommer du möta han igen döda han så får du han

så långt har jag fattat men jag kan inte köra event 31-39 trots att jag har Falco och Luigi. :(
Nivå 1 · Novis

du behöver också YoungLink och då kan du skaffa dig Pichu i event matchen Legendary Pokemon :gitarr:
Nivå 3 · Lärling

eller titta påFuska.se :gitarr: :gitarr: :visslar:

22 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

klara adventure å classic några gånger med dom du inte har gjort det med än

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in