vad e en egggrupp jag trodde att man bara kunde para samma slags pokemon
Vad Är En Ägggrupp?
nej man kan para olika åsså upptäckte jag.. jag para de mawile med poocheyna och fick en poocheyna ur ägget.!
Ägggrupper.... Tryck här och se en lista...
Serebii är alltid bra att ha!
Jupp... fast nån tyckte jag tog upp det för mycket, men det är den bästa Pokemon-sidan jag känner till.
man kan inte ta upp den för mycket! man tar bara upp den när den behövs!!
Men jag tog bara upp den när någon frågade... Jag visste inte vad han menade med att jag tog upp den för mycket.
man kan väl bara para pokemon från samma ägggrup
Stämmer bra. Fast vissa har 2 äggrupper.
några har väl 3 eller 4 oxå
(kanske inte 4 men 3 iallafall
kolla här
Amorphous: Banette, Castform, Chimecho, Dusclops, Duskull, Gardevoir, Grimer, Gulpin, Kirlia, Koffing, Magcargo, Muk, Ralts, Shuppet, Swalot, Slugma, Weezing, Wobbuffet
Bug: Beautifly, Cascoon, Dustox, Flygon, Heracross, Illumise, Masquerain, Nincada, Ninjask, Pinsir, Silcoon, Surskit, Trapinch, Vibrava, Volbeat, Wurmple
Dragon: Altaria, Bagon, Feebas, Grovyle, Gyarados, Horsea, Kingdra, Magikarp, Milotic, Salamence, Sceptile, Seadra, Seviper, Shelgon, Swablu, Treecko
Fairy: Azumarill, Breloom, Castform, Delcatty, Glalie, Jigglypuff, Marill, Mawile, Minun, Pikachu, Plusle, Raichu, Roselia, Shroomish, Skitty, Snorunt, Wigglytuff.
Field: Absol, Blaziken, Camerupt, Combusken, Delcatty, Donphan, Electrike, Exploud, Girafarig, Golduck, Grumpig, Kecleon, Linoone, Loudred, Manectric, Mawile, Mightyena, Ninetales, Numel, Nuzleaf, Phanpy, Pikachu, Poochyena, Psyduck, Raichu, Rhydon, Rhyhorn, Sandshrew, Sandslash, Sealeo, Seedot, Seviper, Shiftry, Skitty, Slaking, Slakoth, Spinda, Spoink, Torchic, Torkoal, Vigoroth, Vulpix, Wailmer, Wailord, Walrein, Whismur, Zangoose, Zigzagoon,
Flying: Altaria, Crobat, Dodrio, Doduo, Golbat, Natu, Pelipper, Skarmory, Swablu, Swellow, Taillow, Wingull, Xatu, Zubat
Grass: Bellossom, Breloom, Cacnea, Cacturne, Gloom, Lombre, Lotad, Ludicolo, Nuzleaf, Oddish, Roselia, Seedot, Shiftry, Shroomish, Tropius, Vileplume
Human-Like: Abra, Alakazam, Cacnea, Cacturne, Hariyama, Illumise, Kadabra, Machamp, Machop, Machoke, Makuhita, Medicham, Meditite, Sableye, Spinda
Mineral: Geodude, Glalie, Graveler, Golem, Nosepass, Snorunt
Monster: Aggron, Aron, Exploud, Grovyle, Lairon, Loudred, Marshtomp, Mudkip, Rhydon, Rhyhorn, Sceptile, Swampert, Treecko, Tropius, Whismur
Water1: Azumarill, Clamperl, Corphish, Corsola, Crawdaunt, Feebas, Golduck, Gorebyss, Horsea, Huntail, Kingdra, Lombre, Lotad, Ludicolo, Marill, Marshtomp, Masquerain, Milotic, Mudkip, Pelipper, Psyduck, Relicanth, Seadra, Sealeo, Surskit, Swampert, Walrein, Wingull
Water2: Barboach, Carvanha, Chinchou, Goldeen, Gyarados, Lanturn, Luvdisc, Magikarp, Relicanth, Seaking, Sharpedo, Wailmer, Wailord, Whiscash
Water3: Anorith, Armaldo, Corphish, Corsola, Cradily, Crawdaunt, Lileep, Tentacool, Tentacruel
inga: Azurill, Baltoy, Beldum, Claydol, Electrode, Groudon, Igglybuff, Kyogre, Latias, Latios, Lunatone, Magnemite, Magneton, Metagross, Metang, Pichu, Rayquaza, Regice, Regirock, Registeel, Shedinja, Solrock, Starmie, Staryu, Voltorb, Wynaut
kom ihåg att babyn blir den pokemon tjejen är
bra skrivit
frå guiden eller?
du jag har spelat 350 timmar så jag vet ganska mycke nu
kunde du det i huvet
nja ungefär vissa finns på en sida men jag kan typ 140 utantill
ok kul för dig :D
mmmm men ändå rätt långtrakigt jag vet inte var man ska gå när man har alla pokemon
vet nån det?
man ska gå till ett mottel i lillicove!!!
vilken rymdcentral?? :huh:
du ska till lillycove och sen ska du till hotellet Cove lilly och längst upp så e de en kille där som sitter i mitten.. han heter PROGRAMMER eller nått sånt.. ja vet inte va han ger eller nått sånt men jag tror han ger nått för han säger :ah i see you're working on a pokédex. it's though to comlete it but if youu do please come and show me...