💬
Logga in
Fuska.se

Er Största Upplevelse?

28 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vad är eran?? min är nog på Kanarieörna när vi såg delfiner sååå cool!!! :gitarr: :cool:

min va nog när min familj va i thailand så åkte vi en båt å i vattnet va det en sk*t stor haj

Nivå 0 · Nykomling

oha blev du inte rädd :cry:

Nivå 0 · Nykomling

Min största upplevelse var nog i Kreta när det var nära att vi körde nerför ett stup :blink:

hjälp jag var i KANADA en gång så simmade jag och det är i stilla havet man brukar simma så jag såg nån svart spets upp långt bort så började jag bli dragen av strömen och längst bort var det en haj men jag simma upp på land i direkten.mm jag har blivit dragen av en delfin i italien på en liten båt var jätte kul.

När jag fick torka mig i röven utan att mamma eller pappa var där... jag bara skoja :gitarr:

Det var nog när jag simma bland korall rev och as grymma fiskar

Nivå 0 · Nykomling

Villken upplevelse i Kreta körde vilse i 4 timmar för att hitta ett berg körde nästan nerför ett stup(Det var en liten backe sen när man väl har kommit upp för backen så tar vägen sluta var bara ett stup ner) det var läskit. Också i Egypten var det en råtta som knallade runt i en resturang den sprang över Pappas fötter den var STOR

Nivå 0 · Nykomling

1. När jag såg Milan-Empoli live på San Siro.

2. Bordshockey mot Stanley Cup vinnaren Fredrik Modin.

3. 2 veckor som materialarassistent för Lövens A-lag.

4. Löven-Icebreakers ( med bl.a. Foppa, Näslund, Zäta, Salo )

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

1. När jag såg Milan-Empoli live på San Siro.

2. Bordshockey mot Stanley Cup vinnaren Fredrik Modin.

3. 2 veckor som materialarassistent för Lövens A-lag.

4. Löven-Icebreakers ( med bl.a. Foppa, Näslund, Zäta, Salo )

jäklar ! fina meriter :lol:

Villken upplevelse i Kreta körde vilse i 4 timmar för att hitta ett berg körde nästan nerför ett stup(Det var en liten backe sen när man väl har kommit upp för backen så tar vägen sluta var bara ett stup ner) det var läskit. Också i Egypten var det en råtta som knallade runt i en resturang den sprang över Pappas fötter den var STOR

hur kan man inte hitta ett berg ute i ödemarken??? <_< :lol:
Nivå 0 · Nykomling

Vem vet........ :P Stupet bara komm

Nivå 0 · Nykomling

jag skulle va rädd om jag va du donald!

Nivå 0 · Nykomling

Jag vet inte vad min största upplevelse är...

Nivå 0 · Nykomling

inte ja hellerr

Senast ändrad:

23 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

Min är då när jag var uppe på ett berg med min mammas bästa kompis och vi åkte Jeep då...

Och mammas bästa kompis som heter Peter körde på ett träd (ett löst och inte så tjockt träd) så att det föll på Jeepens tak! Och jag började grina för att jag fick nån stål sak rakt in på magen från Jeepen och börja blöda.

Nivå 0 · Nykomling

När jag gick vilse i skogen med min pappa och vi hade gått en mil! Det var lite läskigt när pappa sa att han inte visste vart vi var men så fick pappa mottagning på mobilen och ringde till mamma och beskrev vart vi var och så kom mamma efter ett långt tag med bilen och hemtade oss...tack vare mobilen så kom vi hem! :D

26 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

Nja, det kanske är när jag föddes. Även fast jag inte minns det.

Nivå 0 · Nykomling

Det var skoj när vi skulle springa runt slotts skogen!

Då gick jag och min kompis vilse i typ 4 timmar och spran typ 1 mil längre än alla andra :D

Sendan dess så har vi gått vilse många ggr efter det...........

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

fattar inte hur ni lyckas springa vilse i slotts skogen..:P men iaf det var häftigt att gå i regnskogen i tailand :)

27 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

Upplevelse... Detta blir svårt... Äh, jag får kolla med mina föräldrar... Har varit med om så många grejor...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in