💬
Logga in
Fuska.se

Felmedelande - kan inte komma fram!

13 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Är det fler som har fått ett sånt här medelande:

------------------

Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/db/mysql4.php on line 331

phpBB : Kritiskt Fel

Could not connect to the database

-------------------------------
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #2

Ja, men det är något fel på veckans fråga också tydligen. :(

Nu kan jag bara komma fram ca 20% av gångerna! :( :(

Nivå 1 · Novis

------------------

Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/db/mysql4.php on line 331

Japp.. Jättestörande.. Beror nog på att det är för många online, skulle jag tro..

skulle inte tro det
Nivå 1 · Novis

------------------

Japp.. Jättestörande.. Beror nog på att det är för många online, skulle jag tro..

skulle inte tro det

Det står ju "too many connections", vilket betyder ungefär "för många inloggade"

Ja men jag tror inte att det stämmer ändå n00b
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Kalla inte folk för n00b osv. Det är osjysst! :)

Jag har också fåt upp sånt där!!!Konstigt.

20 Nov 2003
Nivå 4 · Lärling

Det fick jag massvis av gånger igår.. Jag gick in på ett forum, meddelandet visades, jag gick in på en tråd, meddelandet visades och så vidare.. Fast det är ju bara att uppdatera när det kommer..

Nivå 5 · Fuskare

när jag inte va inlågat stog det så men när jag loggade in kom det bort tur det :) det var bara 21 medlemar och typ 8 gäster

Nivå 1 · Novis
Kalla inte folk för n00b osv. Det är osjysst! :)

men vad har hent...vem f*n gått in på min andvändare?..jag skulle aldrig säga så!

Nivå 3 · Lärling

hahahahahaha... va kul att du ljuger lite nu också! :evil:

asså jag kan knapt vara inne det kommer upp så hela tiden.

Nivå 1 · Novis
hahahahahaha... va kul att du ljuger lite nu också! :evil:

f*n vad elakt....!........den j*veln som gick in blir mördad den saken är säker!

nu när jag skulle lägga in ett inlägg på det här inlägget så kom medelandet upp äkta störande jag är :1_rr: :1_rr:

Nivå 5 · Fuskare

Så kom det nyss för mig! Kan någon fråga Admin för det här är JÄTTE störande!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in