💬
Logga in
Fuska.se

Glad Midsommar Allihoppå Fuska.se!

33 svar · startad

glad midsommar allihop har ni haft kul?

Vadå haft kul?

idag :lol:

Nivå 4 · Lärling

Vi har inte haft 'festen' än.

Nivå 6 · Fuskare

Inte vi heller...

ok jag ska dricka birra natten?

Nivå 5 · Fuskare

Varför skriver du om vi haft en bra midsommar klockan fyra på dagen?

Iofs firade jag inte, bara åt lite midsommar lunch vid 12, sen kollade vi på när dom andra dansade runt 4.

Nivå 6 · Fuskare

Jag hade inte en så kul midsommar , vad i sthlm , på hemvägen så gick det inga tåg , vi väntade en timme och åkte buss i en timme sen så cyklade vi typ i 20 min , jag kom hem för typ 10 min..

va inte så många som kom som förut till straden där dansade alla runt stången men jag var blyg och spelade gameboy advance och spelet sapphire med min kompis under ett träd :)

26 Jun 2004
Nivå 7 · Fuskare

Igår va det kul ja!

vi åkte dit typ 15:00 och åkte hem 00:00

jag ramlade ner och fick åka ambulans till sjukhus tråkigt! :( blödde ur huvudet

jag firar inte midsommar så dt va inget speciellt...

Nivå 4 · Lärling

Vi hade våra gäster till kl 03.30.. Boring..

jag ramlade ner och fick åka ambulans till sjukhus tråkigt! :( blödde ur huvudet

aj jag skulle skrikaa :o
Nivå 5 · Fuskare

visst! Det skulle ta några dar innan du hade åtrhämtat dig och då kan du inte använda datorn. Iallafall om du fick åka ambu.
Nivå 7 · Fuskare

själv hade jag det okej.. vi vann 9priser på lotteriet :lol: sedan så bytte morsan bort en grej som farsan ville ha och så var det en som ville byta vår icecrusher ;P fast jag hade gärna velat ha en tipspromenad för det hände inte mycket. lite dans runt midsommarstången såklart!

Nivå 6 · Fuskare

Icecrusher...?

Vi dansade inte kring midsommarstången... Vi måste gå aslångt för att komma till en.

jag e på sjukhuset nu jag får ta paos då och då men då kommer mr.k*k(min brorsa] med min bärbara dator :lol: men ibland e mr.k*k innepå min han fick låna idag :D han hälsar alla han fick 72 timmars avstägning från fuska.se

Nivå 7 · Fuskare

Icecrusher...?

Vi dansade inte kring midsommarstången... Vi måste gå aslångt för att komma till en.

Ice crusher = iskrossare, en oanvändbar uppfinning som många ville ha ;P sen skulle man ju hämta löv också men det orkade itne ajg så jag sov den tiden istället =)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Hehe..

Jag vet vad Icecrusher betyder... Men hur ser den ut.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in