Måste man fånga Rayquaza med Masterboll eller tvärtom på Latias?
Fånga Rayquaza/latias
Man behöver inte Masterball till Rayquaza! Jag fånga min me Ultraboll :gitarr:
:kung: instämmer jag fånga den med great ball :) B) :gitarr:
Jag har TVÅ rayquaza... en i ruby(lv 100)och en på sapphire(lv 70).På ruby fånga jag honom med ultraball och i sapphire med nestball.
Man kan ju fånga den med vilken boll som helst.. Själv fångade jag den med Ultra Ball.
Min gamla kompis fångade Kyogre med Net Ball, bollen som fångar vatten och bug-Pokémon lättare..
Jag var korkad nog att använda min masterball på Groudon och Kyogre :meddum:
jag fångade båda utanmasterball. sen var jag dum nog och dödade den där öh vad heter den stora fisken i slutet på sapphire? latias användejag bara mean look och stopade den från att fly.... enkelt
Jag använde masterball på kyogre och pokeboll på raykuza utan att göra någonting på honom fast jag behövda 70 st pokebollar. Nu är jag jätte nära att fånga latias/lotios (jag vet inte vem som är vem). och använder greatball
:cool: :visslar:
man kan fånga alla pokemon med en vanlig boll fast smartast är att använda masterboll är till latios/latias därför dem smiter ofta
jag har 3 rayquazaa (100) alla fångade jag med ultra ballJag har TVÅ rayquaza... en i ruby(lv 100)och en på sapphire(lv 70).På ruby fånga jag honom med ultraball och i sapphire med nestball.
3?!? men hur..... jag fattar inte. 3 men det finns bara 1.
har du bytt
var hittar man latios/latias
Man hittar Latios vartsomhelst i ruby efter att man har klarat ligan.Samma sak med Latias men det är på sapphire.
Det måste han ha gort... det finns ju bara en rayquaza. :Phar du bytt
Man kan ju klona...
ja :lol: jag har ju tre spel.(Elias50 @ 04/07-2004 21:37:45)har du bytt
Det måste han ha gort... det finns ju bara en rayquaza. :P
det är många grymma jag har kopior i som tex
latias 2
sceptile 2
latios 2
regice 3
registeel 3
regirock 3
armaldo 2
cradily 2
!!!!!!!!!
Då hade jag rätt...
och men du sa aldrig att jag hade 3 spel.Då hade jag rätt...
nej skoja bara du hade rätt :D :D