💬
Logga in
Fuska.se

Gameboy Player

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

är en sådan sak bra att ha istället för att köpa gba, gbc och alla andra? finns samma funktioner i den (om någon vet)? <- jag menar att man t.ex. kan linka pkmn på pkmn med mera.

Nivå 0 · Nykomling

antagfloge kan man det

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

för dom som inte vet vad jag menar http://www.nintendo-europe.com/microsite/g....htm?index.html det är detta jag menar.

1 Jul 2004

Jag har en gb-player.Jag tycker att det blir lättare att spela spelen eftersom det är större bild och lättare att styra.

Ja,det finns samma funktioner.

Nivå 0 · Nykomling

Håller med Mihawk

man kan dock inte spela multiplayer

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

det finns väl inga multiplayer-spel? jag kanske ska köpa ett, vad kostar en sådan?

Nivå 0 · Nykomling

finns många mutiplayerspel

den kostar runt femhundringen

Nivå 0 · Nykomling

är en sådan sak bra att ha istället för att köpa gba, gbc och alla andra? finns samma funktioner i den (om någon vet)? <- jag menar att man t.ex. kan linka pkmn på pkmn med mera.

Ja... Det är väll samma sak.... Men då försvinner det viktigaste med gameboy konsollerna!.... Att dem är bärbara!..... Man kan ju inte gå runt och bära på en tv och ett gamecube.... Eller hur...
2 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

Link64 har rätt (vänta på busen med en stor tv :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10
(Link64 @ 02/07-2004 00:14:49)

Ja... Det är väll samma sak.... Men då försvinner det viktigaste med gameboy konsollerna!.... Att dem är bärbara!..... Man kan ju inte gå runt och bära på en tv och ett gamecube.... Eller hur...

nej, kanske inte det, men jag kommer vara fullt upptagen med nintendo ds istället för att gå runt med doim gamla, bättre att ha dom på gamecube då och det är ju flera gameboys i en liten sak B)
Nivå 0 · Nykomling

det finns väl inga multiplayer-spel? jag kanske ska köpa ett, vad kostar en sådan?

ungefär 600-650 :-

kanske lägre.

4 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

game boy player kostar 599 senast jag kollade ;)

Nivå 0 · Nykomling

Håller med Mihawk

man kan dock inte spela multiplayer

Kan man visst, ha en gb-player så kan du sätta i en link cabel!
5 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

har testat,de funka inte

9 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

ni e noobiga jag kommer hem och meckar med era gamecube så att ni sliper. lägga ut massa pengare(cash) för gameboy player och ni kan spela gba spel på gamecubet GRATIS jag kan allt*lol*

jag fixar gratis gameboy player till er om ni ger miog 20 poäng *lol* ärligt

10 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling Bambi

man kan spela multiplayer på four swords t.ex om man har minst 2 gba och kablar..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in