💬
Logga in
Fuska.se

Nytt mario spel

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Ni som inte vet så har ett nytt mario & luigi spel kommit ut. Det heter Mario & Luigi superstar saga. Det verkar kul man måste styra båda samtidigt en överaskning är att bowser är inte den man ska besegra för att klara spelet

Nivå 0 · Nykomling

vem e de då :?: å vilken konsol..?

det blir säkert gamecube eller gameboy advance därför mario spel är till nintendo konsoler

Nivå 0 · Nykomling

när komer det ut lite mer information tack :)

Nivå 0 · Nykomling

jag vill också veta det

Nivå 0 · Nykomling

det är iallafll inte till gamecube för det ska inte komma nå mer mario sprl till gamecube!!!!

22 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

det är till gameboy advance och själva spelet går ut på att man ska hitta den elaka häxan som har stulit prinsesans röst

Nivå 0 · Nykomling

Jag har läst om det i Nintendo tidningen. Häxan bor utanför Mushroom kingdom. Jag tycker att det verkar s*it bra!!!

23 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

Spelet värkar kul. ska nog köpa det när jag har tillrekligt med pengar, för jag köpte advancewars 2 idag

24 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

Jag hardet, men jag har fastnat på ett ställe. Jag vet inte vad man ska göra när man kommer till en bild av Boo som är synlig/osynlig. Den blir synlig när jag tittar från den, och osynlig om jag ser den! :(

Nivå 0 · Nykomling

Är det kul? Jag ska kanske köpa det.

Vad är erat betyg av spelet? 0/10

25 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

9/10.

Jag har fastnat vid Queen Bean, jag vet inte hur man ska klara henne! :(

5 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

hon e ju skit enkel. du ska anvenda hammaren(försök inte att hoppa lr använda bros attack för då förlorar du bara liv)

PS ha minst lvl 12.

Nivå 0 · Nykomling

Nu har jag kommit vidare, men vet inte vad jag ska göra nu. Jag är under vattnet efter att Bowser flygit iväg med Brinstar och jag har Fire Hand + Lightning Hand...

6 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

Du ska simma genom att peppra på (A) och (B)

samtidigt.

PS.Har nån ett tips hur man klarar barrel game på S.S Chuccola

14 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

mario spelen brukar vara bra så den är förmodligen rolig den med

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

kan ni hjälpa mig jag har fasnat vid en sak jag har klarat slem monstret och räddat drottningen vad ska jag göra nu?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in