Ni som inte vet så har ett nytt mario & luigi spel kommit ut. Det heter Mario & Luigi superstar saga. Det verkar kul man måste styra båda samtidigt en överaskning är att bowser är inte den man ska besegra för att klara spelet
Nytt mario spel
vem e de då :?: å vilken konsol..?
det blir säkert gamecube eller gameboy advance därför mario spel är till nintendo konsoler
när komer det ut lite mer information tack :)
jag vill också veta det
det är iallafll inte till gamecube för det ska inte komma nå mer mario sprl till gamecube!!!!
det är till gameboy advance och själva spelet går ut på att man ska hitta den elaka häxan som har stulit prinsesans röst
Jag har läst om det i Nintendo tidningen. Häxan bor utanför Mushroom kingdom. Jag tycker att det verkar s*it bra!!!
Spelet värkar kul. ska nog köpa det när jag har tillrekligt med pengar, för jag köpte advancewars 2 idag
Jag hardet, men jag har fastnat på ett ställe. Jag vet inte vad man ska göra när man kommer till en bild av Boo som är synlig/osynlig. Den blir synlig när jag tittar från den, och osynlig om jag ser den! :(
Är det kul? Jag ska kanske köpa det.
Vad är erat betyg av spelet? 0/10
9/10.
Jag har fastnat vid Queen Bean, jag vet inte hur man ska klara henne! :(
hon e ju skit enkel. du ska anvenda hammaren(försök inte att hoppa lr använda bros attack för då förlorar du bara liv)
PS ha minst lvl 12.
Nu har jag kommit vidare, men vet inte vad jag ska göra nu. Jag är under vattnet efter att Bowser flygit iväg med Brinstar och jag har Fire Hand + Lightning Hand...
Du ska simma genom att peppra på (A) och (B)
samtidigt.
PS.Har nån ett tips hur man klarar barrel game på S.S Chuccola
mario spelen brukar vara bra så den är förmodligen rolig den med
kan ni hjälpa mig jag har fasnat vid en sak jag har klarat slem monstret och räddat drottningen vad ska jag göra nu?