Queezer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Hej! Jag kan inte spela spelet skissa&gissa som finns här på fuska.se. Det blir bara en vit ruta med ett rött kryss uppe i vänstra hörnet. Vet någon nått jag kan göra för att få det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Macromedia Flash Player http://www.shockwave.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Så brukar det bli när jag ska spela en del spel <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) Jag har installerat Flash player men det är fortfarande likadant ju:( Någon annan som vet vad man kan göra? Redigerat 1 Juli 2004 av Queezer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Har du startat om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) Har startat om nu, det funkade inte :( Redigerat 1 Juli 2004 av Queezer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Man måste ha java. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Man måste ha java. Var kan man skaffa Java då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 det är ju ändå ganska tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jaaa jag tycker att det suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Det duger iaf om man inte har nåt annat att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 www.java.sun.com e en sida tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.