💬
Logga in
Fuska.se

Mario 64

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag har alla stjärnor, men vad ska man göra sen

om du har alla stjärnor å en gameshark så kan du simma i luften.

Nivå 0 · Nykomling

har du mött den tredje bowser

Nivå 0 · Nykomling

um.... jag vill ha 120 stjärnor men det är svårt... jag vill 'LEKA' med kanonen utanför

Nivå 0 · Nykomling

man kommer bara upp till ett tack och möter yoshi och får 100 etraliv

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

ok

4 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

hört att man kan skjuta sig igenom något fönster. Går det?

5 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

hört att man kan skjuta sig igenom något fönster. Går det?

tror inte det vissa säger även att man kan ridda på Yoshi det är fullkommligt ljug
7 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

När du har alla stjärnor går du ner vid vattnet utanför slottet där det finns en kanon

Sen skjuter du upp dej i Taket på Slottet där hittar du Yoshi han ger dej 100 liv..

11 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag har en fråga på första banan så finns det ett ställe där det är 4 stokar som man kan slå ner och 3 svampar vad ska mamn göra där då :unsure:

Nivå 0 · Nykomling

jag har en fråga på första banan så finns det ett ställe där det är 4 stokar som man kan slå ner och 3 svampar vad ska mamn göra där då :unsure:

Ingenting. :gitarr: Men jag har för mig att stjärnan som kommer fram när man har tagit alla åtta röda mynten hamnar där nånstans.

Senast ändrad:

12 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling
(Rumiko @ 11/07-2004 13:03:19)

Ingenting. :gitarr: Men jag har för mig att stjärnan som kommer fram när man har tagit alla åtta röda mynten hamnar där nånstans.

Om man springer tre varv runt en stock får man 5 mynt..

OBS! Det funkar bara en gång på varje stock.

13 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

hmm..deet där funkarde inte för mig..asså spriga 2 varv runt en stock...

16 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har hört att man kan få 121 sjärnor.

Stämmer det? :unsure:

18 Jul 2004

jag har 127 sjärnor och har klarat allbanor för jag har haft det typ 5 år :blink:

Nivå 0 · Nykomling

Du ska räda drotnigen_ på tonett````

19 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

inte för att jag har N64 längre men när jag hade fått alla 120 stjärnorna så hörde jag ett rykte om att man kunde få 121 sjärnor genom att fånga en fisk utanför slottet (medans man simmar)

Rykte=Påhitt

24 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

mm..håller med.. Alla säger en massa "rykten" om alla spel som inte ens är sanna!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in