💬
Logga in
Fuska.se

Är Det Värkligen Ingen Som Vet

16 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

JAG KAN INTE KOMMA OCH HEMTA TREFORCE CHART 2 OCH 3 FÖR ATT DET ÄR EN DÖR I VÄGEN <_<

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #2

en av dörarna är det en gubbe på

och den andra är en fengelse dör :huh:

4 Jul 2004
Nivå 2 · Novis

jag fattar inte riktigt

Nivå 2 · Novis

inte jag heller

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

jag har kommit ut ur wind tempel då så skulle man ju hitta treforce chart.

jag har alla utom 2 och 3 . och dem är på rutena

1en ruta nedanför tower of the guds

2och den andra är 2 ruter till E och 1 ruta till S om tower of the guds

det är en dör i vägen på båda stelena den ena är det en gube på och den andra är en fengelse dör

ps guben vill ha något <_<

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6

nehe det spelar ingen roll

44 har sett men 2 har inte förstot att

JAG BEHVER HJELP :angry:

Pröva att gå inn på gamefaqs.com det kanske står där

Nivå 7 · Fuskare

hm.. ena som du snackar om tror jag är på private oasis.. för att komma in ska du till windfall island och gå till skolfröken. hon vill ha hjälp med att fånga killer bees, och efter det vill hon ha joy pendants. något sådant var det, då får du ägandebeviset för den ön =) den andra fattar jag inte, beskriv lite bättre.

Nivå 5 · Fuskare

På fängelsedörren så ska du gå upp på toppen av den ön som dörren är på.... Sen så är det en ö eller nåt där bredvid den ön som du står på.... När du är uppe på toppen så ska du ta fram en sånn frukt som gör att du kan styra en fågel.... Och på andra "ön" som är där, så finns det kristaller... Då ska du flyga med fågeln på alla kristaller så att dörren öppnas....

Jag tror att det var så....

Nivå 7 · Fuskare

ahha, är det DET stället, då kan jag ge ett tips, köp pilar och döda fåglarna så blir det mycket enklare (pricksäkerhet ;))

Nivå 5 · Fuskare

Ja.... Det är ett bra tips.... Men då måste man vara som du säger... Pricksäker....

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #12

tack men jag ska prova inan vi kan få ett betre tack när jag har testat :P

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #13

jag har hitat tre pojkar men kan inte hitta den fjärde en i ett träd en backom bomb huset och en ganska nära entren till staden

men den fjärde är puts väk :( :(

5 Jul 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #14

hur får man joy pendants då ;)

Nivå 7 · Fuskare

du hittar joy pendants lite överallt. den sista killen är bakom stenen där killen står och dansar (där man lär sig dag o natt sången).

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #16

jag har klarat det nu men jag har ett nytt problem

jag vet inte vad man ska ge till skoll fröken

och vart får man den <_<

Nivå 7 · Fuskare

du ska ge joypendants har jag sagt! du ska ge typ 20st eller något tror jag det var. dom ligger i din itempåse (minns inte vad det heter för det var ett tag sedan jag spela).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in