jag har öppnat alla 48 hjärtan och klarat nr 100 i mt battle men jag fick inte ho-oh... :angry: :( hur får man han :blink: ???
Colosseum
Hade du en tom plats för Ho-OH Då?jag har öppnat alla 48 hjärtan och klarat nr 100 i mt battle men jag fick inte ho-oh... :angry: :( hur får man han :blink: ???
nej, skulle man ha det???
JA Han kan ligga i din PC mednej, skulle man ha det???
jag har fångat 38 öppnat hjärtat på 12 kan någon ge mig ett tips hur man öppnar hjärtan snabbarePs skicka helst personligt meddelande.DS
vadå öppna hjärtan??? ska köpa spele!! ;)
typ shadow pokemon har stängda hjärtan så ksa man få upp alt lila sen när an gjort det så ska man till agate och öppna dom men jag unfrar hur man öpnnar hjärtan snabbare
undrar jag också
jag har ho-oh . för att få ho-oh måste du klara mt.battle i BATTLE MODE och inte i story mode. du måste använda pokemon från story mode i mt .battle sen får du ho-oh i level 70. man måste inte ha en ledig plats i partyt. bara du inte har fullt i alla boxar på datorn.
vilket man inte lär ha...för det finns ju 14 st och alla rymmer 20...man har ju inte 280 st + de 6 i partyt
det finns 3 och alla rymmer 30 B)
har nån ho oh
jag har HO-Oh man måste öppna 48 hjkärtan och klara det mt basttle i battel mode du måste först registrera pokemon... när du klarat det kommer en svart ruta upp med ho-oh på bilden och så står det att han e skickad till din pc
Gör så här:Åk till agent villige eller vad byn heter, gå till den stenen som man kan öppna hjäran på, st brevid den(så nära du kan)och spela time flute.Deras hjärtan öppnas även om märtaren inte är på det lägsta för det är Celebi som öppnar hjärtat:)typ shadow pokemon har stängda hjärtan så ksa man få upp alt lila sen när an gjort det så ska man till agate och öppna dom men jag unfrar hur man öpnnar hjärtan snabbare
Jo men då försvinner time flute....(Spirit @ 31/07-2004 14:50:42)typ shadow pokemon har stängda hjärtan så ksa man få upp alt lila sen när an gjort det så ska man till agate och öppna dom men jag unfrar hur man öpnnar hjärtan snabbare
Gör så här:Åk till agent villige eller vad byn heter, gå till den stenen som man kan öppna hjäran på, st brevid den(så nära du kan)och spela time flute.Deras hjärtan öppnas även om märtaren inte är på det lägsta för det är Celebi som öppnar hjärtat:)
Deras hjärtan är instänkt i mörker !
Japp men det finns ett snabt sätt pma mig så säger jag det=)