finaly_man Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Här är min sajt Klicka gärna runt på sajten och kommentera här, medans jag kollar på fotboll. Kritik på bilderna tack.
Manga Master Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 snyggt jobbat.... Ser att du gillar chrome och radial blur...
finaly_man Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Tack, jo Chrome är en av mina favoriter.
finaly_man Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 (redigerat) Chrome och Twirl passar bra? Eller har du förslag Kanji? Sa jag inte heller ni skulle kritisera mera, ska också börja träna med Blending Mode på chrome och Sketch teman. MEN VART HITTAR JAG BLENDING MODE? -.-he Redigerat 5 Juli 2004 av finaly_man
finaly_man Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Alltså jag skapar en bild och sedan dubbel-klickar jag på bilden med vänster-musknapp så kommer det upp? Kan du göra en tutorial i PS forumet för blending mode thx?
finaly_man Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 f*n också...tat bort dom ur datan säkert...bara skit. Jag stänger ner sajten...hata allt.
Rekommendera inlägg