Han sprang förbi 5 vakter, sprang på planen, kastade en Barcelona haldsuk-liknande sak och kastade sje in i målet med tungan ut. Ska man skratta eller bli arg?
KIllen kan ju räkna med ordentliga böter och fängelse. Hela världen såg ju han iaf ;)
Han sprang förbi 5 vakter, sprang på planen, kastade en Barcelona haldsuk-liknande sak och kastade sje in i målet med tungan ut. Ska man skratta eller bli arg?
KIllen kan ju räkna med ordentliga böter och fängelse. Hela världen såg ju han iaf ;)
Det är ju det han vill ha... Uppmärksamhet.
Måste dock säga att det såg ganska kul ut... ^_^
Japp.
jag skratta ighäl mig :lol:
Han va nog inte ricktigt nyckter.
det såg kul åt när han hoppa in i målet.
Japp, varför försökte han inte komma undan?
anske han försökte spela så att han skadade sig f*n den tönten han slängde den där barcelona duken på Figo vilken tönt :angry:Japp, varför försökte han inte komma undan?
tror det var en barcelona tröja med typ figo's namn på..han spelade ju för barcelona förrut
det var kul
ja men sen lämna han barcelona och stack till REALMADRID tror barcelona är besviken på honom <_<tror det var en barcelona tröja med typ figo's namn på..han spelade ju för barcelona förrut
men Barcelona jag hatar dem i Champions league jag tycker juventus är bäst
det såg roligt ut men alla Barcelona fansen kastade grishuven på Figo när dom spelade ifjol... och Biljard kulor , knivar och sånt
Va!? Knivar!?
Nu fattar jag dock varför han kastade halsduken på han och varför Figo såg döden i killen. Han hade ju lämnat Barcelona, killen ville ha han tbx men Figo blev bara surare över det?
Men det var bra att Figo blev bättre senare på matchen... :D
Idiot!
Pajas!
J***a psykfall!
Hoppas han stängs av på livstid från fotbollsarenorna i Europa & får dryga böter eller fängelse. :angry:
Mmm, fast det var jäklans kul. 20000:- böter och 2veckors fängelse är bra. Portugal hade völ ett anfall just då? Tyckte komentatorerna sa det, själv satt jag på datan med tv i öronen.
20000 & 2 veckor är för lite.Mmm, fast det var jäklans kul. 20000:- böter och 2veckors fängelse är bra. Portugal hade völ ett anfall just då? Tyckte komentatorerna sa det, själv satt jag på datan med tv i öronen.
50000 + 3 månader låter lite bättre.
Han har ju gjort intrång på en EM-final.
Han är ju känd. Han kallas för Jimmy Jump och har hoppat in på sportarenor förr. Han ägde matchen helt klart.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in