finaly_man Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Va!? Knivar!? Nu fattar jag dock varför han kastade halsduken på han och varför Figo såg döden i killen. Han hade ju lämnat Barcelona, killen ville ha han tbx men Figo blev bara surare över det? Citera
Kanji Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Men det var bra att Figo blev bättre senare på matchen... :D Citera
# 21 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Idiot! Pajas! J***a psykfall! Hoppas han stängs av på livstid från fotbollsarenorna i Europa & får dryga böter eller fängelse. :angry: Citera
finaly_man Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Mmm, fast det var jäklans kul. 20000:- böter och 2veckors fängelse är bra. Portugal hade völ ett anfall just då? Tyckte komentatorerna sa det, själv satt jag på datan med tv i öronen. Citera
# 21 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Mmm, fast det var jäklans kul. 20000:- böter och 2veckors fängelse är bra. Portugal hade völ ett anfall just då? Tyckte komentatorerna sa det, själv satt jag på datan med tv i öronen. 20000 & 2 veckor är för lite.50000 + 3 månader låter lite bättre. Han har ju gjort intrång på en EM-final. Citera
incognito Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Han är ju känd. Han kallas för Jimmy Jump och har hoppat in på sportarenor förr. Han ägde matchen helt klart. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.