Metroid Prime: Ja har precis kommit in i Phendrana drifts (eller va nu heter) va ska man göra, en dörr är ju låst hur öppnar man den?
Colosseum: Vilken pkmn är bäst att använda master ball på??
lite olika frågor men ändå :P
Metroid Prime: Ja har precis kommit in i Phendrana drifts (eller va nu heter) va ska man göra, en dörr är ju låst hur öppnar man den?
Colosseum: Vilken pkmn är bäst att använda master ball på??
lite olika frågor men ändå :P
Colusseum: Tyranitar
metroid prime: rakt under den låsta dörren finns ett galler, skjut sönder den med en pil och scanna sedan switchen.
med en pil???metroid prime: rakt under den låsta dörren finns ett galler, skjut sönder den med en pil och scanna sedan switchen.
förlåt skrev fel, jag tänkte väl på zelda =D det ska självklart vara missil, det rimmar :lol:
aaa lite :P förstod nästan att du tänkte på zeldaförlåt skrev fel, jag tänkte väl på zelda =D det ska självklart vara missil, det rimmar :lol:
hehe, tack för hjälpen :P
Pil
hoho :lol:
lol
lite spam bara...
nu behöver ja hjälp igen :P
Vad ska man göra efter man har fått Boost Ball
till tallon owerworld och leta efter en ramp (finns typ vis skeppet) och använda boost ball i den gå sedan vidare och ta space jumplite spam bara...
nu behöver ja hjälp igen :P
Vad ska man göra efter man har fått Boost Ball
rättare sagt:rummet heter Tallon Canyon och ligger nära Landing Site(stället där skeppet ligger)
schysst, ska kolla de :D
lol
fånga entei titta vart han finns på fuska.se
ja har redan Entei
jag har fånfat 38 pokemon men när jag mötte mayoren i realgam tower så misslyckades jag med att fånga tyranitar för jag visste intwe att man måste ha masterball på han jag trodde det fanns svårare pokemon som man skulle ha mastrball till.... kan man träfa han igen ??? svara hellst i personligt meddelend
Måste man ha masterball på han?
Helst, annars Är det skitsvårt!!(tycker jag)
ok, tack igen :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in