💬
Logga in
Fuska.se

Driv3r

17 svar · startad

Nån som vet att man får gubben att hoppa på sista uppdraget i Nice?? blir f*n skit sur när han inte hoppar. o ä de nån som vet var alla secret cars o alla timmy´s finns?

7 Jul 2004
Nivå 2 · Novis

aaa har oxå problem med mitt driv3r (xbox) hittar f*n inte alla Timmy´s

8 Jul 2004

han ska väl inte hoppa?

Nivå 2 · Novis

Du wångö kolla på cheatplanet om de inte finns på fuska.se där står de vart alla secret cars jag har sett de

Senast ändrad:

11 Jul 2004
Nivå 2 · Novis

Klart han kan hoppa, tror det e på X eller nåt :P

menar du han som man styr?

isåfall så går det jag trodde du menade han där gubben som står och tittar ner från bron i början...

15 Jul 2004

ja har hittat alla timmy's o alla secret cars nu för ja ha kartor.... men ja får inte gubben att hoppa... på uppdraget: bobby trap... jag kör lomaz o han ska hoppa till en annan bil på stranden i Nice.. de är en bilbomb så man får ionte köra under 80 km/h..... nån som vet??? snälla..... får f*n damp varje gång han inte hoppar....

Nivå 6 · Fuskare

Åk jämsides med bilden.

Det ska stå vilken knapp man ska trycka på.

ja du hoppar han..jag missuppfattade hela grejen...

16 Jul 2004

ja åker jämsides o sen står de tryck på r1 för att hoppa o då hoppar ja ut själv.... fattar ingenting..... måste man va jämsides länge innan han hoppar??

verkar skumt....

Nivå 6 · Fuskare

Du ska inte hoppa. :visslar:

Det är han som ska hoppa. Det står ju på skärmen. "Press [button] to make lomaz jump" eller något i den stilen.

Du ska ju inte hoppa ut,,, vem ska då köra hade du tänkt?

17 Jul 2004

nej de står de inte..... det står press R1 to jump för när lomaz har hoppat ska man hoppa ut själv......

Nivå 6 · Fuskare

Du ska sedan köra in i en lastbil och hoppas ut alldeles före. Står ju på kartan var nånstans du ska.

18 Jul 2004

ska ja?? man åker ju till en strand o sen åker man jämsides med en ful bil me flak som lomaz ska hoppa till.....men han hoppar aldrig!!... kan ja få din guide dannie??

Nivå 6 · Fuskare
19 Jul 2004

Det börjar ikna sista uppdragrt i Istanbul dethär :P

ok.... men ja kom vidare sen..... o ja fick en guide sen..... skit bra....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in