Nån som vet att man får gubben att hoppa på sista uppdraget i Nice?? blir f*n skit sur när han inte hoppar. o ä de nån som vet var alla secret cars o alla timmy´s finns?
Driv3r
aaa har oxå problem med mitt driv3r (xbox) hittar f*n inte alla Timmy´s
han ska väl inte hoppa?
Du wångö kolla på cheatplanet om de inte finns på fuska.se där står de vart alla secret cars jag har sett de
Klart han kan hoppa, tror det e på X eller nåt :P
menar du han som man styr?
isåfall så går det jag trodde du menade han där gubben som står och tittar ner från bron i början...
ja har hittat alla timmy's o alla secret cars nu för ja ha kartor.... men ja får inte gubben att hoppa... på uppdraget: bobby trap... jag kör lomaz o han ska hoppa till en annan bil på stranden i Nice.. de är en bilbomb så man får ionte köra under 80 km/h..... nån som vet??? snälla..... får f*n damp varje gång han inte hoppar....
Åk jämsides med bilden.
Det ska stå vilken knapp man ska trycka på.
ja du hoppar han..jag missuppfattade hela grejen...
ja åker jämsides o sen står de tryck på r1 för att hoppa o då hoppar ja ut själv.... fattar ingenting..... måste man va jämsides länge innan han hoppar??
verkar skumt....
Du ska inte hoppa. :visslar:
Det är han som ska hoppa. Det står ju på skärmen. "Press [button] to make lomaz jump" eller något i den stilen.
Du ska ju inte hoppa ut,,, vem ska då köra hade du tänkt?
nej de står de inte..... det står press R1 to jump för när lomaz har hoppat ska man hoppa ut själv......
Du ska sedan köra in i en lastbil och hoppas ut alldeles före. Står ju på kartan var nånstans du ska.
ska ja?? man åker ju till en strand o sen åker man jämsides med en ful bil me flak som lomaz ska hoppa till.....men han hoppar aldrig!!... kan ja få din guide dannie??
Det börjar ikna sista uppdragrt i Istanbul dethär :P
ok.... men ja kom vidare sen..... o ja fick en guide sen..... skit bra....