gta 4 släpps julen 2004! så ni som inte visste får veta det! :P :| ....
GTA 4
...borde den inte heta GTA 5 för GTA Vice City är 4?
Gta vice city är inte fyran det är Vice city
GTA; Vice City är ett tillägg till GTA 3
nej det är det inte heller för att spela tilllägg behövs ett originalspel, men gta vc kan man spela fast man inte har gta 3!
Jag hörde talas om GTA 4 Redan 2002 så för mej är det ingen ny het har talas om 5:an också men inte mycket!
Tror ni 4:an kommer vara bra???
japp, mycket bättre än 3:an och vice city!
hoppas det. för annars kommer jag inte att köpa det..
gta vc är inget expansion det är bara ett bättre spel har jag läst
(GTA) (GTA 2) (GTA london) (GTA 3) (GTA vice city) jag vet inte om gta london finns till PC det finns iallafall på playstation 2
joo... det finns till pc med!
Nej så är det inte... Gta 4 skulle ha släppts 2003 hade jag hört med det gjorde tydligen inte det... det som kommer 2004 ska heta gta3: san andreas o dessutom hade jag hört att gta4 skulle vara exklusivt till ps2 att det inte skulle komma till data!
Det kommer komma 2 st. GTA- spel, ja.
Ett som heter GTA: San Andreas, och kommer släppas till alla konsoler.
Och ett som bara heter GTA 4, som kommer släppas först till PS2, och senare till PC.
(GTA) (GTA 2) (GTA london) (GTA 3) (GTA vice city) jag vet inte om gta london finns till PC det finns iallafall på playstation 2
Japp GTA london finns till pc :!: ´Man kan vell allt! :idea:
gta kom först till pc
o att gta 4 kan man spela online om man har internet o det kommer gå till ps2 fast man måste kopla in men gta 4 sa dem att det skulle komma 5 december men den var försenad det ska också komma gta san adreas nåt sånt heter det
GTA 4:Crime Online heter det. jag har hört att det bara ska vara ett online spel men vet inte säkert.
asså de sägs att GTA 4:San Andreas ska vara som GTA 1 o 2 asså att man ser uppifrån har ja hört iallafall.de heter väll GTA 4:San Andreas
------------------------------------------------------------
Kan allt om mafia fråga bara mej!
Så här är det :
GTA (Grand Theft Auto) 1 - bygger ju på 3 olika städer.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
GTA 3 -Utspelas ovan NEW YORK eller så är det New York.
GTA- Vice City (4:an) -Utspelas i Miami.
Nu alltså de' 5:e GTA't Ska utspelas i San Fransisco...
Eftersom alla dessa spel är från det första GTA. Fattar ni ungefär ?
GTA Vice City är alltså inget till-lägg till 3:an... isåfall kommer det en till nu nästa jul, så som du sa (Skaparen av detta inlägg).
/// GTA Vetaren. Ps. Dessa uppgifter fick jag från tidningen (när jag var i USA i Höstas) "Games Next Year"
har någon en bild på spelet?
på vilket ??? san andreas??? det finns nog inte än....