💬
Logga in
Fuska.se

hjälp..sagan om konungens återkomst

6 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

När jag går trollkarlens väg så ska man ju på ett 'uppdrag' eller en bana eller vad det nu är, vara på det där slottets murar och skydda´men hur ska jag göra för att skydda muren? bara döda alla orcher??

Nivå 3 · Lärling

tror detpå sagan om ringen är det lika där ska man putta ner stegar!... :lol: :lol:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

är det bara så? men jag provar och så har jag puttit ner alla stegar fast jag vinner inte ändå.. så, hur ska jag göra då? :|

Vet ej, vänta tills filmen kommer så kan du kolla på den och då kanske du lyckas klura ut vad som e problemet :)

23 Nov 2003

Det här e ju fortsättningen på spelet "Sagan om de två Tornen, och De två Tornen- spelet var ju bra, så då måste det här vara ännu bättre ju, bättre grafik etc.

Så jo, d här spelet e väldigt bra.

27 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

på trollkarlens väg ska du sparka ner så många stegar du kan och döada så många orcher/uru-kai du kan och förstöra belägrings tornen.

här är några koder: när du börjar spela ska du pausa och hålla inne

L1+L2+R1+R2 sen skriver du följande:

för att få alla uppg raderingar skriv:ner, upp, triangel, fyrkant

för att få oendligt med pilar/yxor skriv: fyrkant, fyrkant, upp, cirkel

för att få max hälsa skriv: fyrkant, fyrkant, cirkel, cirkel

glöm inte att hålla inne L1+L2+R1+R2 hela tiden medan du skriver in koden. :1_15firing: [/i][/b]

Nivå 1 · Novis

okej! jag ska pröva det någon gång tror jag! förjag har varvat sagan om ringen de två tornen på alla svårighetsgrader! tyckte det spelet va lätt! e sagan om ringen konungens återkomst lika lätt eller e det svårare?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in