JoJjo_ Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Vilka pokemon är bäst tycker ni? Jag tycker: Misdreavus,Tyranitar,Steelix,Celebi,och Typhlosion :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Celebi, Mew, Umbreon och Espeon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Givetvis Porygon2 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 de e sandslash haundoom marawak arcinan :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 6 tyranitar u lv.100 :D eller jag vet inte det var väldigt onödigt o svara i detta shit house om jag endå inte vet vad ja ska seja men det e bara så att ja kollar på alla shithouse och svarar på nästan alla shithouse även fast jag inte vet va jag ska seja ooch en gång va det en kille som skrev om hur man klara power plant i pokemon silver och sa sa jag svaret men han tacka inte då blev ja väldigt ledsen och gick där ifrån en stund efter fick jag ett bre av min kompis ratchet eller vad han heter??? och där stod det tack för hjälpen då sa jag no problem yeaahhhh så gicka jag in på en annan shithouse där dom sålde kebab pizzor jag åt en med min kompis igår han heter faktiskt vikiga viktor och sen efter vi hade ätit pizzan gick vi ut och spelade fotboll med en plast boll jag hittade när jjag var med en annan kompis som heter adam fast han hette amir förut vet inte varför han bytte namn tror det var för han blev svensk´medborgare ??? och när vi hade hittat bollen jag och adam(amir) så gick vi och spelade fotboll utanför hans port då kastade hans syster ut en penna på oss för hon e lite damp och så tog vi upp pennan och började rita på bollen så blev den jätte snygg wow men efter ett tag skulle adam gå hem då gick ja me hem för han va elaaak som det heter och då gicka ja hem o när ja kom hem kolla ja på tv sen sov ja för klockan var typ halv 1 :D :gitarr: P.S klaga inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 men snälla det där ska stå på almänt! jagt tycker wobbufett e grymm och porygon2 ochså särkilt :cool: porygon nä jag skämtar inte kortet cool porygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 6 tyranitar u lv.100 :D eller jag vet inte det var väldigt onödigt o svara i detta shit house om jag endå inte vet vad ja ska seja men det e bara så att ja kollar på alla shithouse och svarar på nästan alla shithouse även fast jag inte vet va jag ska seja ooch en gång va det en kille som skrev om hur man klara power plant i pokemon silver och sa sa jag svaret men han tacka inte då blev ja väldigt ledsen och gick där ifrån en stund efter fick jag ett bre av min kompis ratchet eller vad han heter??? och där stod det tack för hjälpen då sa jag no problem yeaahhhh så gicka jag in på en annan shithouse där dom sålde kebab pizzor jag åt en med min kompis igår han heter faktiskt vikiga viktor och sen efter vi hade ätit pizzan gick vi ut och spelade fotboll med en plast boll jag hittade när jjag var med en annan kompis som heter adam fast han hette amir förut vet inte varför han bytte namn tror det var för han blev svensk´medborgare ??? och när vi hade hittat bollen jag och adam(amir) så gick vi och spelade fotboll utanför hans port då kastade hans syster ut en penna på oss för hon e lite damp och så tog vi upp pennan och började rita på bollen så blev den jätte snygg wow men efter ett tag skulle adam gå hem då gick ja me hem för han va elaaak som det heter och då gicka ja hem o när ja kom hem kolla ja på tv sen sov ja för klockan var typ halv 1 :D :gitarr: P.S klaga inte varför berättar du sånt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg