Hoppa till innehåll

Pokemon Begagnad Höh Konstigt

Rekommendera inlägg

Gäst anubis
Skrivet

hej! igår köpte jag ett begagnat pokemon silver på game när jag satte på spelet såg jag att jag va i nån annan värld inte ettan eller 2an en annan kan det vara typ 3an om det finns?och så tittade jag i min pokedex jag hadde mött alal okemon och de var bollar påall (pokemon bollar) dom pokemon jag hadde ute va mew mewtwo celebi sudddowoddo och en magumarshi jag tänkte ad i hel...... e det här sen så hadde den som hadde spelet innan mej lämnat ett brev till mej alla pokemon hette inte deras riktiga namn så här var deti min pokemon lista...

jaghar

gjort

ettfusk

föratt

fådom

det var så dom hette sen titade jag i min pc jag hadde exackt alla pokemon!och en utveckling av snorlax jag tror det e en utveckling av snorlax ser ut så den heter goldlax! haneller hon har allså fuskat säg till alla pokemonen men det konstiga vad jag sa uppe att jag hadde alla pokemon men jah´g hadde ingen magicarp allså det kanske har nått med han att göra ;)

vet ni?

Gäst anubis
Skrivet

ne han lämnade intemedelande men man kan döpa sina pokemon olika namn och när ens pokemon dör så komer man dit man kan kan ta ut en annan pokemon dom hette så!

• Skapa ny...