E3 mässan är bara för speciellt inbjudna personer. Om jag har rätt ljuger du totalt isf.
Sen så gick E3 mässan i Japan också. Stackars Nintendo höll till i en Lastbil. (är jag i rätt mässa nu?)
E3 mässan är bara för speciellt inbjudna personer. Om jag har rätt ljuger du totalt isf.
Sen så gick E3 mässan i Japan också. Stackars Nintendo höll till i en Lastbil. (är jag i rätt mässa nu?)
ooo det har du rätt i ... jag var ochså där :DJa det var lite trångt men det var roligt!
Ehm, får man fråga vart du fått den informationen ?E3 mässan är bara för speciellt inbjudna personer. Om jag har rätt ljuger du totalt isf.
EDIT: Här snackar vi om E3 mässan i LA..
finaly man du snackar jo från andra galaxen vi snackar om e3 mässan och så kommer du meed japan läst innan du skriver och det är inte alls för speciala gäster
nä vilka som helst kan komma
jag provade det och det var kul och jag var i LA funderade först japan men la vart lite billigare ja och monkey island 5 kanske kommer ut snart:huh: Har du verkligen varit där ?
När exakt var du där ? Eller har du bara kollat på super play dvdn?
Har du testat resident evil 4 ?
TranceMaster såg du gta sa? :wub: ^_^
Jah skulle också villja vara där :(
Föstår dig!Jah (jaG heter det) skulle också villja vara där :(
Vi menar mässan i LA!
Synd om Nintendo (det fanns nog inge utrymme ;) :( )
Mässan är för alla plus att miin bror jobbar på Nintendo som jag sagt tidigare jag va där med han!
. (punkt) SLUT
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in