Karata Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 Jag har precis fått tag i den första artifacten, och så är jag i Phendrana Drifts. Man får ju scan data efter man fått den första artifacten att man ska till ett rum där, och för att komma dit ska man ju in i den slott liknande byggnadens dörr, sen kommer man till ett ganska stort rum där de finns några Chozo statyer, och när man skannar en staty (en Sama staty) med galler för en dörr så står de typ att man ska hitta dens tvilling, jag har scannat den andra sama statyn, men inget händer, va ska man göra?
Metroid Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 skjut på den som e lika dan så går den sönder"med misílen"så kommer du kunna hoppa in där med bollen o spräng där när du e i hålet...! så öppnas gallret. efter det kommer du tillslut till bossen den bossen ska du ej skuta på taggarna för det tar ej skada du ska skuta på hans mun när han öppnar den hade jag för den men men "Skut ej på taggarna" B)
Gamer 1 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 För att inte skjuta på taggarna så måste du scanna den först....
Wind fox Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Skrivet 13 Juli 2004 Jag scanna den innan jag sköt men måste man scanna innan?
Karata Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Juli 2004 man måste inte alls scanna den för att inte skjuta på taggarna, de enda som ändras när man scannar den ärr att man får mer procent. Men ett tips till dom som inte klarat den ska man bli Morph Ball och åka framför den släpp bomber så att de skadar honom, de e skit mycke enklare än att skjuta missiler
Wind fox Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Skrivet 14 Juli 2004 Jag vet att man får mer procent av att scanna jag är ingen amatör.
Karata Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Juli 2004 Jag bara skrev de, Inget illa menat
Metroid Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 Man kan döda den utan att scanna! O sen så kan man scanna den på ett annat ställe efter så det kvittar vad man gör
Rekommendera inlägg