💬
Logga in
Fuska.se

Akut Hjälp

6 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

jag har nyss klarat ganondorf skuggan eller vad det är och sen kommer jag inte vidare jag har ringt till nintendo klubben och frågat om hur man ska göra men dom säger bara att man ska gå till närmaste brevlåda och titta i den men det händer inget jag har brevet från prinsessan eller till prinsessan kommer inte riktigt ihåg

Nivå 4 · Lärling

Efter att man klarat av skuggan fick man inte spelgel skölden då?

För iså fall ska du in igenom dörren rakt fram.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

spegelskölden får man ju i earth temple ju.... inte när besegrat ganondorf

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag har nyss klarat ganondorf skuggan eller vad det är och sen kommer jag inte vidare jag har ringt till nintendo klubben och frågat om hur man ska göra men dom säger bara att man ska gå till närmaste brevlåda och titta i den men det händer inget jag har brevet från prinsessan eller till prinsessan kommer inte riktigt ihåg

klarade du honom i Ganons castle eller i Forsaken fortress?

man möter honom 2 ggr liksom

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

forsaken fortress

15 Jul 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
(0014 @ 14/07-2004 21:40:59)

klarade du honom i Ganons castle eller i Forsaken fortress?

man möter honom 2 ggr liksom

vadå 2 gånger... man får bara slåss en gång... i forsaken fortress möter man fågeln
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

SVARA PÅ MIN FRÅGA

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in