💬
Logga in
Fuska.se

Paus

8 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Efter ett tag har jag märkt att det är krävande att ständigt vara aktiv i forumet, detta stör mej. Men eftersom jag är en "etablerad" fuskare på fuska så känns det liksom lite jobbigt att lämna Shanks, Spidey och dom andra.. Därför gör jag en paus. Men jag har även en anledning att sticka; Vårat internet har "krasat" vilket betyder att jag inte kan komma in för det mesta. [Detta var en lyckominut ;o)], så, nu så..

FORUM.FUSKA.SE - 4-ever

GrizzlyPäron - PoPcorn - Broder Kassler - PePsodenT - Broder Kassler - Funky, det har varit mina namn.

Och kom ihåg:

Alla vill till himlen men ingen vill dö....

Hej, hej! :gitarr:

HEJA GAMECUBE!

Good luck in the fortsättning

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Det är en sak om du tar en paus men lämna inte! snälla! Det är ju typ du som piggar upp med dina roliga skämt och fuka.se skulle inte bli isg likt!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

-ber admin avregestrera mej-

-lås ämnet-

-kom ihåg mej-

- kommer kanske tillbaks men då som nån annan-

hej!

Nivå 0 · Nykomling

oh, herregud!

du är ju #6 småkändis!

så ska du börja om som prao! gör en enkel paus istället är mitt enkla råd till dej..

17 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

Ja gör som jedi gamer säger, snälla!

Nivå 0 · Nykomling

1880 inlägg e mycket!!!

Nivå 0 · Nykomling

Men det kan ju vara kul för honom att börja om men lova att du döper dig til typ nåt som liknar sunny sunshine!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Det kom en snubbe med kortklippt hår, röd keps o skinn jacka till oss idag som fixade vårat internet. Så jag stannar men kommer inte vara så fruktansvärt aktiv i forumet.

Nivå 0 · Nykomling

Aja bättre det än att du slutar iaf!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in