💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Mm

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

när jag är inne vid Zoras Hall sen snakkar jag med en då säger han

: Mikai , can you play me a quick note?

vad ska man gö :S..... det e nåt med C knapparna :D

Nivå 0 · Nykomling

Jag har inte spelat men jag tippar på att du ska göra musik som i OcarinaOf Time.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

ja vet mne trycker ja typ C-> så låter d engång sen ska man fortsätta utan att få fel :S

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

och hur gör man så sköldpadan vaknar utanför ZORA HALL ?????????? :cry:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

sen när man ska JAM SESSION .. VAD SKA MAN GÖ SKA MAN HÄRMA HAN SOM HAN SPLEER DET GÅR INT :blink:

24 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

spela New wave bossa nova för Zora tjejen utanför great bay så kommer sköldpaddan ur sin sömn..

Nivå 0 · Nykomling

Den där Jam session ska man hitta noter till i ett av rummen, minns inte vilket dock. Man kan hookshota sig upp till en avsats under taket och läsa halva melodin i en bok som ligger där. Sen tror jag att man ska gå och spela det för killen med pianot och då får man resten av melodin och sen går man och spelar hela sången för gitarrkillen, då får man en hjärtbit. Minns inte exakt hur man skulle göra men du kan ju prova dig fram lite.

Vad ska man göra efter att man har kollat på skull kid när han står på klocktornet?

Nivå 0 · Nykomling

ta Månens tår utanför observatoriet och byt den mot Deku scruben i South Clock town...sen ska du flyga upp till hjärtbiten och vänta tills klockan 12 på tredje dagen..sen ska du skjuta en bubbla på skull kid och Majoras mask sen ta Ocarinan av honom, spela Song of time och du är tillbaka på första dagen...

Tack så mycket :D

Nui är jag i woodfall temple

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

bra! =)

Nu är jag i ett rum(woodfall) där det såna här sköldpaddor.

Hur ska jag ta kål på dom :unsure:

Nivå 0 · Nykomling

du ska hoppa ner i en Dekublomma som deku link, sen när de kommer över blomman ska du skjuta upp dig...

annars kan du vara i luften och kasta dekunötter på dom..

26 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

Den där Jam session ska man hitta noter till i ett av rummen, minns inte vilket dock. Man kan hookshota sig upp till en avsats under taket och läsa halva melodin i en bok som ligger där. Sen tror jag att man ska gå och spela det för killen med pianot och då får man resten av melodin och sen går man och spelar hela sången för gitarrkillen, då får man en hjärtbit. Minns inte exakt hur man skulle göra men du kan ju prova dig fram lite.

Jag har för mig att man först ska spela ihop med Japas (bassisten?) och SEN gå till Evan (pianisten) och spela för honom. Då tror han att det var han som komponerade hela låten själv. Men jag kan minnas helt fel. Vet bara att Quakerfrog först gick till Mikaus rum och fick noterna. Sen gick han till Japas och jammade med honom. Sen hände inget mer.
Nivå 0 · Nykomling

dubbel posta inte quakerfrog

Nivå 0 · Nykomling
(Rumiko @ 26/07-2004 09:46:11)

Jag har för mig att man först ska spela ihop med Japas (bassisten?) och SEN gå till Evan (pianisten) och spela för honom. Då tror han att det var han som komponerade hela låten själv. Men jag kan minnas helt fel. Vet bara att Quakerfrog först gick till Mikaus rum och fick noterna. Sen gick han till Japas och jammade med honom. Sen hände inget mer.

Jo visst...så är det...och man ska inte spela sången för Evan som Zora link, utan som Deku, goron eller vanlig Link...juste... Helt rätt!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in