💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Oot

16 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Kan nån guida mej genom Lost Woods vart jag ska gå från gubben Mido lr va han heter han som e Saria's kompis som man träffar nånstans där?? :rolleyes:

följ musiken så kommer du fram till saria och så lär hon dig saria's song

18 Jul 2004
Nivå 4 · Lärling

Efter Mido: rakt fram, vänster, höger.

Saria's Song får man lära sig som liten, inte som stor. Dessutom kan man inte följa musiken som stor heller.

Nivå 0 · Nykomling

också kan man dra in i zora stället och där någonstans kan man simma under så man tar sig till kompisen" elr goron city någon stans typ :P

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Tack för hjälpen men Mihawk jag pratade om Forest Temple när man e stor inte saria grejen :P

19 Jul 2004
Nivå 2 · Novis

är madio den apan?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

Nej han heter Mido Och är inte en Apa! :bah:

Nivå 4 · Lärling

också kan man dra in i zora stället och där någonstans kan man simma under så man tar sig till kompisen" elr goron city någon stans typ :P

Man kan inte komma till Sacred Forest Meadow från Zora's Domain eller från Goron City. Däremot kan man warpa till de ställena från Lost Woods, men det är ju inte Matte127 hjälpt av.
24 Jul 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

nej, men han menade nog genvägarna FRÅN lost woods till Zoras fountain och goron city..

och Mido är en kokiri

26 Jul 2004
Nivå 4 · Lärling

nej, men han menade nog genvägarna FRÅN lost woods till Zoras fountain och goron city..

och Mido är en kokiri

Ja, jag skrev ju det: "Däremot kan kan man warpa till de ställena...". Men som jag också skrev, så är ju inte Matte127 hjälpt av det, för han frågade ju hur man går till Sacred Forest Meadow (efter Mido).
Nivå 9 · Veteranfuskare

ok, men tar man zoravägen så kommer man direkt till Mido..sen tar man bara den vägen som nån skrev

Nivå 4 · Lärling

ok, men tar man zoravägen så kommer man direkt till Mido..sen tar man bara den vägen som nån skrev

Ja, det var jag som skrev den. :) ;) :D :gitarr: :cool:
Nivå 9 · Veteranfuskare

okej...

Efter Mido: rakt fram, vänster, höger.

Saria's Song får man lära sig som liten, inte som stor. Dessutom kan man inte följa musiken som stor heller.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #14

Ok tack allihopa,men jag har redan klarat Forest Temple nu så ni behöver inte tjafsa! :bah:

Nivå 9 · Veteranfuskare

okej, va bra!

27 Jul 2004
Nivå 4 · Lärling

Ok tack allihopa,men jag har redan klarat Forest Temple nu så ni behöver inte tjafsa! :bah:

Vi tjafsar inte. <_<
Nivå 9 · Veteranfuskare

Rumiko sa bara "Ja, Det var jag som skrev den" och sen sa jag "Okej"

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in