💬
Logga in
Fuska.se

Zelda: A Link To The Past

16 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Kan någon schyst typ säga vad det är för någon svart arena i kakariko village i dark world. Jag ska försöka att klura ut det själv också förståss men jag tar gärna hjälp från någon annan också. Den arenan gör mig helt snurrig :bah: :bah: :bah:

Senast ändrad:

18 Jul 2004
Nivå 3 · Lärling

jag kommer inte ihåg nåt om nån arena men jag tror att du inte ska göra nåt där vilken boss är du på

Nivå 2 · Novis

Menar du den med en staty på?Den ska man dra i så öppnar den sig.

Nivå 3 · Lärling

jaha om du menar statyn så ska du dra i den

Nivå 4 · Lärling

Dra statyn, om jag nu vet var du är.

Nivå 2 · Novis

Jag har ju redan skrivit det!Ser era datorer inte det eller?

19 Jul 2004
Nivå 7 · Fuskare

Kan någon schyst typ säga vad det är för någon svart arena i kakariko village i dark world. Jag ska försöka att klura ut det själv också förståss men jag tar gärna hjälp från någon annan också. Den arenan gör mig helt snurrig :bah: :bah: :bah:

Menar du den grejen som är brevid statyn?

Den är det inget med, den bara är där och stör!

Nivå 6 · Fuskare

Eller menar du den inhägnade grejen där det bara är ett svart hål ner i Kakariko?

Tror den finns antingen på samma ställe eller intill stället där gubben säljer flaskor i Light World.

I såfall, bry dig inte om den. Den har inget som helst syfte så bara strunta i den.

Nivå 7 · Fuskare

Det var den jag menade!

20 Jul 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10

Jag glömde och kolla på det här inlägget :( Sorry

men nu när jag ser detta så kan jag svara på fråga 1:Det är inte statyn som jag pratar om! Fråga 2:Jag har lånat det av en kompis och klarade spelet och sen köpte jag det själv och är på 1 bossen i dark world! Fråga 3:Det är den inringade svart rutan jag talar om! Jag tror att man ska göra något där i alla fall för varför

annars e den inringad :huh:

21 Jul 2004
Nivå 2 · Novis

Man ska hoppa ner i den! :meddum:

Nivå 6 · Fuskare

Hahaha, det där var ju nästan roligt.

Nix, den där prylen är, precis som en husvägg, inget viktigt alls. Den bara finns där. Strunta i den.

Nivå 4 · Lärling

hahaha :D

Vad roligt då :S

Nivå 7 · Fuskare

Vad är så kul! det had inte varit helt omöjligt att man skulle hoppa ner i den! Lite vitsigt kanske...

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #15

:evil: Kan ni sluta skämta och svara klokt :evil:

22 Jul 2004
Nivå 4 · Lärling

lol dene inte viktig

23 Jul 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #17

Ok, jag fattar det är inte något specielt med den då och

förlåt om jag har tjatat så mycket!!! Ska inte göra det mera ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in