Kan någon schyst typ säga vad det är för någon svart arena i kakariko village i dark world. Jag ska försöka att klura ut det själv också förståss men jag tar gärna hjälp från någon annan också. Den arenan gör mig helt snurrig :bah: :bah: :bah:
Zelda: A Link To The Past
jag kommer inte ihåg nåt om nån arena men jag tror att du inte ska göra nåt där vilken boss är du på
Menar du den med en staty på?Den ska man dra i så öppnar den sig.
jaha om du menar statyn så ska du dra i den
Dra statyn, om jag nu vet var du är.
Jag har ju redan skrivit det!Ser era datorer inte det eller?
Menar du den grejen som är brevid statyn?Kan någon schyst typ säga vad det är för någon svart arena i kakariko village i dark world. Jag ska försöka att klura ut det själv också förståss men jag tar gärna hjälp från någon annan också. Den arenan gör mig helt snurrig :bah: :bah: :bah:
Den är det inget med, den bara är där och stör!
Eller menar du den inhägnade grejen där det bara är ett svart hål ner i Kakariko?
Tror den finns antingen på samma ställe eller intill stället där gubben säljer flaskor i Light World.
I såfall, bry dig inte om den. Den har inget som helst syfte så bara strunta i den.
Det var den jag menade!
Jag glömde och kolla på det här inlägget :( Sorry
men nu när jag ser detta så kan jag svara på fråga 1:Det är inte statyn som jag pratar om! Fråga 2:Jag har lånat det av en kompis och klarade spelet och sen köpte jag det själv och är på 1 bossen i dark world! Fråga 3:Det är den inringade svart rutan jag talar om! Jag tror att man ska göra något där i alla fall för varför
annars e den inringad :huh:
Man ska hoppa ner i den! :meddum:
Hahaha, det där var ju nästan roligt.
Nix, den där prylen är, precis som en husvägg, inget viktigt alls. Den bara finns där. Strunta i den.
hahaha :D
Vad roligt då :S
Vad är så kul! det had inte varit helt omöjligt att man skulle hoppa ner i den! Lite vitsigt kanske...
:evil: Kan ni sluta skämta och svara klokt :evil:
lol dene inte viktig
Ok, jag fattar det är inte något specielt med den då och
förlåt om jag har tjatat så mycket!!! Ska inte göra det mera ;)